Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 74  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0053882^"
  1. SEDLÁKOVÁ, Iveta. Business crisis and ratio indicators. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 1-5 CD ROM.
    článok

    článok

  2. Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. Edited by: Jana Dzuričková, Stela Beslerová. 1st ed. Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. CD-ROM [170 s., 8,5 AH]. ISBN 978-80-225-4163-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
    Marketing management, trade, financial and social aspects of business

    elektronická kniha

  3. GAJDOŠ, Jozef. Logistics performance. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 12-16 CD ROM.
    článok

    článok

  4. BERKEŠ, Andronik. Destinačný marketing a jeho význam pri rozvoji regiónu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 45 s.
    kniha

    kniha

  5. MARCINOVÁ, Miriama. Marketingová komunikácia podniku pôsobiaceho na B2B trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 44 s.
    kniha

    kniha

  6. KRIVÁKOVÁ, Veronika. Online reklama a jej vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Dzuričková. Košice, 2016. 38 s.
    kniha

    kniha

  7. DZURIČKOVÁ, Jana - BESLEROVÁ, Stela. Atribučné modely ako nástroj rozhodovania v online marketingu. In Manažment v teórii a praxi : online odborný časopis o nových trendoch v manažmente. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU, 2016. ISSN 1336-7137, 2016, roč. 12, č. 1, s. 32-39 online.
    článok

    článok

  8. NAŠČÁKOVÁ, Jana - BEDNÁROVÁ, Lucia - TOMČÍKOVÁ, Monika. Economic impact of the energy transition. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 1-6 CD-ROM. VEGA 1/0708/14, I-15-110-00, 2015. 1/0708/14, VEGA, Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch.
    článok

    článok

  9. DZURIČKOVÁ, Jana - BESLEROVÁ, Stela. Význam atribučných modelov v online marketingu. In Nové trendy v manažmente a marketingu 2016. Vedecký workshop. Nové trendy v manažmente a marketingu 2016 : elektronický zborník abstraktov z vedeckého workshopu : Horný Smokovec, Vysoké Tatry, Slovensko, 28. - 30. 1. 2016. - Košice : Katedra manažmentu PHF EU : Katedra obchodného podnikania PHF EU, 2016. ISBN 978-80-225-4214-2, s. 15 CD-ROM.
    článok

    článok

  10. IVANIČKOVÁ, Mariana - SABOLOVÁ, Martina. The Minimum wage and its impact on youth unemployment. In Marketing management, trade, financial and social aspects of business. International scientific conference. Marketing management, trade, financial and social aspects of business : conference proceedings of the 3rd international scientific conference : october 22 - 23, 2015, Košice, Slovak Republic. - Košice : Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2016. ISBN 978-80-225-4163-3, s. 71-75 CD ROM. VEGA 1/0708/14, I-15-109-00. 1/0708/14, VEGA, Udržateľný rozvoj vysokoškolského vzdelávania v manažérskych odboroch.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.