Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 52  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0054867^"
  1. CHMELÁROVÁ, Zuzana - PASIAR, Ladislav. Attitudes of Economics Students Towards Teamwork at University. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In International Journal of Engineering Pedagogy. - Vienna : International Association of Online Engineering. ISSN 2192-4880, 2023, vol. 13, no. 6, pp. 4-16.
    článok

    článok

  2. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Komparácia hodnotového systému stredoškolákov a vysokoškolákov študujúcich ekonomické odbory. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2023 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2023. ISBN 978-80-225-5113-7, s. 3-9. KEGA 025EU-4/2023.
    článok

    článok

  3. NOVÁK, Jaromír et al. Rozvoj pedagogických kompetencií vysokoškolských učiteľov. Recenzenti: Rudolf Šlosár, Andrea Tureková. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. 276 s. [18,47 AH]. Erasmus+ 2020-1-SK01-KA203-078299. ISBN 978-80-225-4947-9. [Počet ex. : 13, z toho voľných 11, prezenčne 2]
  4. CHMELÁROVÁ, Zuzana - ČONKOVÁ, Andrea. Project Based Learning from the Point of View of Economics Students. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Tem Journal: Technology, Education, Management, Informatics : Journal of the Association for Information Communication Technologies, Education and Science. - Novi Pazar : UIKTEN. ISSN 2217-8309, 2021, vol. 10, no. 2, pp. 832-838 online.
    článok

    článok

  5. ČONKOVÁ, Andrea. Školská pedagogika. Recenzenti: Zuzana Chmelárová, Mária Matulčíková. 2. prepracované a doplnené vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 149 s. [9,05 AH]. ITMS 2014+: 312011AKL9. ISBN 978-80-225-4899-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 10, prezenčne 2]
  6. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Riešenie prípadových štúdií - efektívna súčasť pedagogicko-psychologickej prípravy učiteľov. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 16-23 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  7. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Zvládanie hyperaktívnych a pasívnych žiakov na vyučovaní. In Riešenie problémových výchovných situácií na stredných školách prostredníctvom prípadových štúdií : recenzovaný zborník prípadových štúdií. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4818-2, s. 24-27 online. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  8. CHMELÁROVÁ, Zuzana. Prípadová štúdia ako vyučovací prostriedok a vyučovací cieľ. In Teória a prax ekonomického vzdelávania 2021 : recenzovaný nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2021. ISBN 978-80-225-4881-6, s. 15-20. KEGA 005EU-4/2019.
    článok

    článok

  9. NOVÁK, Jaromír et al. Odborová didaktika ekonomických predmetov. Recenzenti: Rudolf Šlosár, Ľudmila Velichová. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. 191 s. [12,44 AH]. ISBN 978-80-225-4846-5. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  10. CHMELÁROVÁ, Zuzana - PASIAR, Ladislav - VARGOVÁ, Dominika. The Level of Student's Creativity and Their Attitude to the Project-based Learning. - Registrovaný: Web of Science. In Journal of Educational Sciences & Psychology. - Bucuresti : Petroleum - Gas University of Ploiesti. ISSN 2247-8558, 2020, vol. 10, no. 1, pp. 3-15 online.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.