Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0056410^"
  1. GUNDOVÁ, Petra - HRONCOVÁ-VICIANOVÁ, Jana. Dôvody nevyužívania metód finančnej analýzy v slovenských podnikoch. In Acta aerarii publici : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 1336-8818, 2024, roč. 21, č. 1, s. 1-10.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF361.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. VICIANOVÁ HRONCOVÁ, Jana - GUNDOVÁ, Petra - HRONEC, Martin. Perception of Selected Financing Options in Start-Ups by Generation Z. In Acta aerarii publici : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 1336-8818, 2024, roč. 21, č. 1, s. 83-93.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF356.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. GUNDOVÁ, Petra - VOLOVSKÁ, Viktória. The Influence of Sustainable Fashion on Consumer Behavior of People under 45. In Acta academica karviniensia : [recenzovaný vědecký časopis Slezské univerzity v Opavě]. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2024. ISSN 1212-415X, 2024, roč. 24, č. 2, s. 16-27.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF363.2 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. GUNDOVÁ, Petra - VOLOVSKÁ, Viktória. Motívy a bariéry nákupu udržateľnej módy generácie Z. In Ekonomika a spoločnosť : recenzovaný vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Belianum, 2024. ISSN 2729-8213, 2024, roč. 25, č. 2, s. 48-61.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF428 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. VAVREK, Roman et al. Altman Model Verification Using a Multi-Criteria Approach for Slovakian Agricultural Enterprises. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609, 2021, roč. 24, č. 1, s. 146-164.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.4 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. LESÁKOVÁ, Ľubica et al. Eko-inovácie v činnosti malých a stredných podnikov : obsah, význam a prínosy. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2020. 205 s. VEGA 1/0408/18. ISBN 978-80-557-1822-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. GUNDOVÁ, Petra - CVOLIGOVÁ, Katarína. Impact of Influencer Marketing on Consumer Behaviour. In Acta academica karviniensia : vědecký recenzovaný časopis. - Karviná : Slezská univerzita v Opavě, Obchodně podnikatelská fakulta, 2019. ISSN 1212-415X, 2019, roč. 19, č. 3, s. 31-41.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF528.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  8. ELEXA, Ľuboš - GUNDOVÁ, Petra. Zbierka príkladov z finančno-ekonomickej analýzy podniku. 1. vydanie. Banská Bystrica : Belianum, 2019. 138 s. ISBN 978-80-557-1538-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  9. GUNDOVÁ, Petra - VYLETELOVÁ, Eva. Komparácia predikčnej schopnosti metód viacrozmernej diskriminačnej analýzy a logit a probit modelov. In Ekonomika a spoločnosť : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela v Banskej Bystrici. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2018. ISSN 1335-7069, 2018, roč. 19, č. 2, s. 119-127.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF656.5 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok

  10. GUNDOVÁ, Petra - BOROVIČKOVÁ, Veronika - IŽOLDOVÁ, Dominika. Módny blog-efektívny nástroj marketingu? In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 2, s. 98-104.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF508.3 KBz IP adresy SEK po prihlásení
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.