Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0057096^"
  1. KUPKOVIČOVÁ, Patrícia - OKASOVÁ, Zuzana. Prepojenie marketingu s udržateľným rozvojom v podniku. In Prístupy k obchodným modelom v kontexte udržateľného rozvoja : vedecké state : VEGA 1/0282/15. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4393-4, s. 45-53.
    článok

    článok

  2. KITA, Pavol et al. The Influence of Economic Geography on Supermarket Concentration. - Registrovaný: Web of Science. In AD ALTA : journal of interdisciplinary research. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2017. ISSN 2464-6733, 2017, vol. 7, no. 1, s. 68-72 online. VEGA 1/0282/15.
    článok

    článok

  3. KUCHTA, Martin et al. Súčasné bariéry a prognózy programatického nákupu v digitálnom marketingu v podmienkach slovenského trhu : správa o riešení projektu a jeho výsledkoch : I-17-106-00 : doba riešenia rok 2017. Posudzovatelia: Peter Štarchoň, Gabriela Horváthová. 1. vydanie. Bratislava, [2017]. 4 s. I-17-106-00.
  4. KITA, Pavol et al. Obchodná prevádzka : vybrané problémy. Recenzentky: Viera Čihovská, Ľubomíra Strážovská. 1. vyd. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. 275 s. [17,1 AH]. ISBN 978-80-225-4349-1. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  5. KUPKOVIČOVÁ, Patrícia. Aplikácia inovatívneho marketingu v podmienkach rurálneho maloobchodu. In MERKÚR 2016. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2016 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, november 30 - december 2, 2016. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4324-8, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  6. KUPKOVIČOVÁ, Patrícia. Comment l'âge de consommateur détermine ses préférences entre la qualité et le prix : diplomová práca. Školiteľ: Jaroslav Kita. Bratislava, 2014. 90 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.