Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0058172^"
  1. ROSENLACHER, Pavel - TICHÝ, Jaromír. The Effect of Sensory Marketing From the Perspective of Neuromarketing. In Grant Journal : vědecký časopis. - Hradec Králové : MAGNANIMITAS, 2020. ISSN 1805-0638, 2020, roč. 9, č. 1, s. 77-80.
    článok

    článok

  2. TOMČÍK, Michal - ROSENLACHER, Pavel. Number of Advertisements Per Day and Their Relevance To Consumers. In Acta oeconomica Universitatis Selye : international scientific journal. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2018. ISSN 1338-6581, 2018, vol. 7, no. 2, pp. 162-174.
    článok

    článok

  3. ROSENLACHER, Pavel et al. Neuromarketing jako metoda získávání zpětné vazby v marketingu. In Acta oeconomica Universitatis Selye : vedecký recenzovaný časopis. - Komárno : Univerzita J. Selyeho v Komárne, 2014. ISSN 1338-6581, 2014, roč. 3, č. 2, s. 152-161.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.