Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0060765^"
  1. KAKALEJČÍK, Lukáš - BUCKO, Jozef - RESENDE DA SILVA, Paulo. Multichannel Marketing Attribution Using Markov Chains for E-Commerce. In Statistika : Statistics and Economy Journal. - Praha : Český statistický úřad, 2021. ISSN 1804-8765, 2021, vol. 101, no. 2, pp. 142-158 online. VEGA 1/0201/19.
    článok

    článok

  2. POLLÁK, František - NASTIŠIN, Ľudovít - KAKALEJČÍK, Lukáš. Analysis of the Use of Smartphones during Purchasing Process for a Selected Group of Customers within Slovak Market Conditions. In Management : science and education. - Žilina : Faculty of Management Science and Informatics University of Žilina. ISSN 1338-9777, 2015, vol. 4, no. 1, s. 77-80 online.
    článok

    článok

  3. FERENCOVÁ, Martina - KAKALEJČÍK, Lukáš. Využívanie sociálnych sietí zákazníkmi slovenských spoločností, podnikov a organizácií. In Ekonomické spektrum : recenzovaný vedecko-odborný on-line časopis o ekonómii a ekonomike: scientific on-line journal about Economy and Economics. - Bratislava : CAESaR-Centrum vzdelávania, vedy a výskumu, 2015. ISSN 1336-9105, 2015, vol. 10, no. 2, s. 25-31 online.
    článok

    článok

  4. BUCKO, Jozef - FERENCOVÁ, Martina - KAKALEJČÍK, Lukáš. Analýza faktorov ovplyvňujúcich nakupovanie prostredníctvom internetu. In MANEKO : manažment a ekonomika podniku = journal of corporate management and economics. - Bratislava : Ústav manažmentu STU v Bratislave, 2015. ISSN 1338-5127, 2015, roč. 7, č. 2, s. 177-185.
    článok

    článok

  5. POLLÁK, František - NASTIŠIN, Ľudovít - KAKALEJČÍK, Lukáš. Analytical View on the Use of Mobile Platforms in Purchasing Process. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In European Journal of Science and Theology. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517, 2015, vol. 11, no. 6, pp. 137-146. VEGA 1/0145/14.
    článok

    článok

  6. POLLÁK, František - KAKALEJČÍK, Lukáš. Využitie blogu ako nástroja zvyšovania návštevnosti webových stránok spoločností. In Vplyv vybraných marketingových metód na zmenu správania spotrebiteľov : vedecký recenzovaný zborník. - Prešov : Bookman, 2014. ISBN 978-80-8165-072-7, s. 50-56.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.