Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0061997^"
  1. KRAUSZ, Táňa. Otvoria sa nám nové trhy. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 1, s. 22-23.
    článok

    článok

  2. Lokálne značky sú naša výhoda. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 5, s. 10-11.
    článok

    článok

  3. KRAUSZ, Táňa. Prečo (ne) nakupujeme slovenské. In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 6, s. 12-13.
    článok

    článok

  4. KRAUSZ, Táňa. Zožerú nás veľké ryby? In Obchod : marketing, retail, FMCG. - Bratislava : MAFRA, 2016. ISSN 1335-2008, 2016, roč. 21, č. 3, s. 6-7.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.