Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0063233^"
  1. ŽÁK, Štefan - RUSINKOVÁ, Karin. Spotrebiteľské vnímanie influencer marketingu. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018. Konferencia. Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2018 : zborník príspevkov z konferencie, 3. 5. 2018, Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2018. ISBN 978-80-225-4508-2, s. 219-228 CD-ROM. VEGA 1/0637/17.
    článok

    článok

  2. RUSINKOVÁ, Karin. Influencer marketing : diplomová práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2018. 63 s.
    kniha

    kniha

  3. RUSINKOVÁ, Karin. Spokojnosť spotrebiteľov so značkou SYOSS : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2016. 52 s.
    kniha

    kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.