Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0065429^"
  1. SIEGLOVÁ, Dagmar. Konec školní nudy : didaktické metody pro 21. století. 1. vydání. Praha : GRADA, 2019, dotisk 2022, 2023. 336 s. ISBN 978-80-271-2254-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  2. SIEGLOVÁ, Dagmar. Marketing Topics through Academic Posters: an Avenue to Students Autonomy and Active Citizenship. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944, 2021, roč. 16, č. 2, s. 12-23.
    článok

    článok

  3. SIEGLOVÁ, Dagmar. Advertisement Wars? Watch whom you Really Offend. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2019. ISSN 1338-7944, 2019, roč. 14, č. 2, s. 21-37.
    článok

    článok

  4. SIEGLOVÁ, Dagmar. Strategy variations in roadside outdoor advertising: a psycholinguistic perspective of Czech, German and Bolivian campaigns. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 3, s.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.