Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0066041^"
  1. MUBARAKOV, Akan et al. Course of "Computer Geometry" in the Educational Process of the University. - Registrovaný: Web of Science. In Innovations in Science and Education. International Conference. Innovations in Science and Education : CBU International Conference Proceedings, 22-24 March, 2017, (Prague, Czech Republic). - Prague : Central Bohemia University CBU, 2017. ISBN 978-80-88042-08-2. ISSN 1805-996, pp. 732-736 online.
    článok

    článok

  2. KULTAN, Jaroslav - RAKHIMZHANOVA, Mira - SADVAKASOVA, Ajgul. Myšlienkové mapy vo vzdelávaní. In Inovačný proces v e-learningu. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov [z 10.] medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 27. apríl 2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4380-4, s. [1-11] CD-ROM.
    článok

    článok

  3. RAKHIMZHANOVA, Mira - KULTAN, Jaroslav. GeoGebra as a stimulating tool in the course "computer geometry". In Inovačný proces v e-learningu. Medzinárodná vedecká konferencia. Inovačný proces v e-learningu : recenzovaný zborník príspevkov [z 10.] medzinárodnej vedeckej konferencie : Bratislava, 27. apríl 2017. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4380-4, s. [1-9] CD-ROM.
    článok

    článok

  4. SERIK, Meruert et al. Cloud technologies and the taxonomy of bloom. In DidInfo 2017. Spojená medzinárodná konferencia. DidInfo & DidactIG 2017 : spojená medzinárodná konferencia : 23. ročník konferencie DidInfo : 5. ročník konferencie DidactIG : Banská Bystrica, [5.-7.4.2017]. - Banská Bystrica : Fakulta prírodných vied Univerzity Mateja Bela Banská Bystrica, 2017. ISBN 978-80-557-1216-1. ISSN 2454-051X, s. 189-190 online.
    článok

    článok

  5. RAKHIMZHANOVA, Mira et al. O vvedenii v učebnyj process vuza speckursa "komp`juternaja geometrija". In Časopis znalostní společnosti : mezinárodní vědecký časopis = international scientific journal. - Brno : Knowler - Evropský institut pro výzkum, inovace a vzdělávání. ISSN 2336-2561, 2016, č. 1, s. 75-82 online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.