Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0066455^"
  1. KUSÁ, Alena - PIATROV, Igor - GREŠKOVÁ, Petra. Marketingová komunikácia v kontexte hodnôt a nákupného správania Generácie 50+. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2018. ISSN 1336-5878, 2018, č. 2, s. 14-31.
    článok

    článok

  2. GREŠKOVÁ, Petra. Špecifiká Generácie Y z pohľadu súčasnej spoločnosti hodnôt a marketingovej komunikácie. In Fórum manažéra : teória a prax v riadení podniku. - Trnava : Katedra priemyselného inžinierstva a manažmentu. Materiálovotechnická fakulta STU v Bratislave, 2017. ISSN 1339-9403, 2017, č. 2, s. 23-30.
    článok

    článok

  3. KUSÁ, Alena - GREŠKOVÁ, Petra - PIATROV, Igor. Ako vnímajú hodnotu značky spotrebitelia v segmente Y. In Podniková ekonomika a manažment : elektronický odborný časopis o ekonomike, manažmente, marketingu a logistike podniku. - Žilina : Žilinská univerzita v Žiline, 2016. ISSN 1336-5878, 2016, č. 2, s. 64-73.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.