Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0066747^"
  1. KÓŇA, Jakub - KÓŇA, Andrej. Shared Economy as the Digitization of Tourism. In Formirovanije nacional'noj ekonomiki v uslovijach cifrovizacii : na primere Kazachstana, Rossijskoj Federacii i Jevropejskogo Sojuza. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM EU v Bratislave, 2020. ISBN 978-80-225-4721-5, s. 166-171.
    článok

    článok

  2. KÓŇA, Andrej - KÓŇA, Jakub. Implementácia Smart Cities na Slovensku - potreba a východiskový stav. In Trvalo udržateľný rozvoj v krajinách Európskej únie II. : nekonferenčný zborník vedeckých prác. - Košice : Univerzita Pavla Jozefa Šafárika v Košiciach, 2020. ISBN 978-80-8152-855-2, s. 92-98 CD-ROM. VEGA 1/0302/18.
    článok

    článok

  3. KÓŇA, Jakub - KÓŇA, Andrej. Marketingové aspekty rozvoja elektromobility na Slovensku. In MERKÚR 2019. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2019 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2019. ISBN 978-80-225-4657-7, s. 138-147 online.
    článok

    článok

  4. KÓŇA, Jakub - KÓŇA, Andrej. Finančné krízy a nákaza na rozvíjajúcich sa trhoch. In Ekonomika cestovného ruchu a podnikanie : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Katedra služieb a cestovného ruchu OBF EU, 2019. ISSN 2453-9988, 2019, roč. 11, č. 2, s. 60-69 online.
    článok

    článok

  5. KÓŇA, Andrej. Brand destinácie : miesto, mesto, krajina, národ : tvorba značky miesta. 1. vydanie. Bratislava : Brand Institute, 2017. 155 s. ISBN 978-80-972-820-0-4. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. KÓŇA, Andrej. Erb súčasnosti - brand. In Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme. Medzinárodná vedecká konferencia. Marketing identity 2016: značky, ktoré milujeme : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : Kongresové centrum SAV, Smolenický zámok, 8. - 9. november 2016. - Trnava : Fakulta masmediálnej komunikácie UCM v Trnave, 2016. ISBN 978-80-8105-839-4, s. 338-344 online.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.