Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0069464^"
  1. MUCHA, Martin - LEVIT, Adam - BAŘINKA, Karel. ABC analýza ako východisko marketingovej stratégie vybraného podniku. In Trends in Application of Statistical Methods for Quality Improvement VIII. (2018). International Scientific Conference. Reviewed Proceedings of Posts From an VIII. International Scientific Conference. - Košice : KKM PHF EU : KIaJK PHF EU, 2018. ISBN 978-80-225-4604-1, s. 15-29 CD-ROM.
    článok

    článok

  2. BAŘINKA, Karel et al. The Influence of Innovations in the Production Process on Marketing Communication in an Industrial Company. In Quality and Leading Innovation. International Scientific Conference. Quality and Leading Innovation IV. : Proceedings From the International Scientific Conference : 25th - 28th September 2018, Košice, Uzhgorod. - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with Seat in Košice, 2018. ISBN 978-617-589-165-0, pp. 14-20 CD-ROM. SP2017/17.
    článok

    článok

  3. BAŘINKA, Karel et al. The Influence of Innovations in the Production Process on Marketing Communication in an Industrial Company. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, pp. 11-14 CD-ROM. SP2017/17.
    článok

    článok

  4. BAŘINKA, Karel - HURNÝ, František. Quality of Decision Making in Mathematical Modelling of Product Features. In Quality and leading innovation. International scientific conference. Quality and leading innovation III. : proceedings from the international scientific conference : 25. - 27. september 2017, Košice (SK), Uzhgorod (UA). - Košice : University of Economics, Faculty of Business Economics with seat in Košice, 2017. ISBN 978-617-589-144-5, p. 370 CD-ROM.
    článok

    článok

  5. ZÁVADSKÝ, Cyril - CHLOPECKÝ, Jakub - BAŘINKA, Karel. Marketingový informačný systém. In Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód. Medzinárodná vedecká konferencia. Zlepšovanie procesov pomocou štatistických metód IX. (2017) : recenzovaný zborník príspevkov a abstraktov z 9. medzinárodnej vedeckej konferencie : 26.-30.6.2017, Košice, Slovenská republika. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4447-4, s. 82-85 CD-ROM. SP2017/17.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.