Výsledky vyhľadávania
- DANESHJO, Naqibullah et al. Simulation Modeling of Kinematic Structures of Parallel Mechanisms. - Registrovaný: Scopus. In Engineering, Technology and Applied Science Research. - Gastouni : Eos Assoc. ISSN 2241-4487, 2025, vol. 15, no. 2, pp. 20714 -20721. KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 1.2 MB verejne dostupné - DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - FRANCOVÁ, Zuzana. Inovatívny marketing. Recenzenti: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Martin Rovňák. 1. vydanie. Košice : PETIT, 2025. 151 s. [7,5 AH]. KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-5-7.
- BALAŠČÁKOVÁ, Simona - POPOVIČOVÁ, Dominika - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta. Exploring Digital Marketing Trends: Unveiling Clickthrough Rates. In International Scientific Conference of Doctoral Students. 11. Proceedings of 11th International Scientific Conference of Doctoral Students : Košice, Slovakia, 30th May 2024. - Košice : Technická univerzita v Košiciach, 2024. ISBN 978-80-553-3842-2, pp. 56-61. VEGA 1/0064/23, VEGA 1/0392/23, KEGA 030EU-4/2022.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 548 KB dostupné po prihlásení - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - DANESHJO, Naqibullah. Innovation As a Driver of Competitive Advantage in Slovak Industrial Firms. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 286-293. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 435.5 KB dostupné po prihlásení - MOLNÁROVÁ, Petra. Spotrebiteľské vnímanie sociálnych inovácií : bakalárska práca. Školiteľ: Renáta Ševčíková. Bratislava, 2024. 55 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 164.9 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 702.5 KB verejne dostupné - SÝKOROVÁ, Laura. Dizajnové inovácie v sklárskom priemysle : bakalárska práca. Školiteľ: Renáta Ševčíková. Bratislava, 2024. 47 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 303.6 KB verejne dostupné Elektronická verzia práce 1.1 MB verejne dostupné - MATUS, Ákos. Marketingové inovácie ako zdroj konkurenčnej výhody firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Renáta Ševčíková. Bratislava, 2024. 40 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 656.4 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 864.1 KB z IP adresy EU po prihlásení - DANESHJO, Naqibullah et al. Marketing Management of Innovative Enterprise Development. In Interdisciplinarity in Theory and Practice : Journal for Presentation of Interdisciplinary Approaches in Various Fields. - Arad : Editura Adoram, 2024. ISSN 2344-2409, 2024, nr. 26, pp. 15-22. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0064/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 468.6 KB verejne dostupné - DANESHJO, Naqibullah et al. Strategy for the Development of Electromobility and its Impact on the National Economy of the Slovak Republic. In FEB Zagreb 2024. International Odyssey Conference on Economics and Business. Odyssey Conference : Proceedings of FEB Zagreb 15th International Odyssey Conference on Economics and Business. - Zagreb : University of Zagreb, 2024. ISSN 2671-132X, pp. 158-170. KEGA 030EU-4/2022, VEGA 1/0392/23.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 642.2 KB dostupné po prihlásení - DANESHJO, Naqibullah et al. Properties of Innovation Management and Innovative Solutions Portfolio Planning. In XXXII Trans and MOTOAUTO International Scientific Conference. Innovations : International Scientific Journal. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771, 2024, vol. 12, no. 1, pp. 3-5. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 764.7 KB verejne dostupné