Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 67  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0077214^"
  1. JOKLOVÁ, Tereza. Rodinné podnikanie v stravovacích službách : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 49 s.
    kniha

    kniha

  2. SEREDA, Alina. Súčasný stav rodinného podnikania v Rakúsku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 49 s.
    kniha

    kniha

  3. HORSKÝ, Jerguš. Marketingové aktivity zamerané na zvýšenie konkurencieschopnosti rodinného podniku v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 77 s.
    kniha

    kniha

  4. CSÉFAI, Réka. Súčasný stav rodinného podnikania v Maďarsku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 44 s.
    kniha

    kniha

  5. KALI, Kamila. Riadenie rodinného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 48 s.
    kniha

    kniha

  6. SZITÁS, Bálint. Sociálno-emocionálne bohatstvo a spoločenská zodpovednosť rodinných podnikov a jej vnímanie okolím so zameraním na rodinné podnikanie v cestovnom ruch : bakalárska práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 61 s.
    kniha

    kniha

  7. MÓZESOVÁ, Alexandra. Postavenie žien v riadení rodinných firiem v cestovnom ruchu na Slovensku : diplomová práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 56 s.
    kniha

    kniha

  8. ČVIRIK, Marián et al. Domestic versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : Proceedings of 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5064-2, pp. 53-62. I-22-104-00.
    článok

    článok

  9. ČVIRIK, Marián et al. Domestic Versus Foreign Franchising Gastronomic Brand in the Context of Brand Trust. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 23th International Joint Conference, 18 - 19 May 2023, Prague, Czech Republic and Bratislava, Slovak Republic. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5065-9, p. 16.
    článok

    článok

  10. MICHÁLKOVÁ, Anna et al. Economics of Tourism. Regional Aspects. Reviewers: Ilze Medne, Anna Jęczmyk, Monika Naďová Krošláková, Martina Özoğlu. 1st Edition. České Budějovice : Vysoká škola evropských a regionálních studií, 2023. 138 s. [11,88 AH]. KEGA 034EU-4/2020. ISBN 978-80-7556-121-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.