Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0079947^"
  1. MAAS, Maximilian. Home Office as a Result of the Covid-19 Pandemic and its Implications for the Sales Strategies of the German Hospitality Industry. In EDAMBA 2023. International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. EDAMBA 2023 : International Scientific Conference for Doctoral Students and Post-Doctoral Scholars. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5127-4, s. 138-152.
    článok

    článok

  2. MAAS, Maximilian - DORČÁK, Peter. Price as an Analytical Tool for Creation Microeconomic Equilibrium in the Market of Imperfect Competition. In Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023. Konferencia. Trendy vo využívaní štatistických metód v marketingu 2023 : zborník príspevkov z konferencie. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5057-4, s. 114-130.
    článok

    článok

  3. MAAS, Maximilian - DORČÁK, Peter - MARKOVIČ, Peter. Impacts of COVID-19 on Hospitality Business and Sustainability Issues. In Ekonomika, financie a manažment podniku XVI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2022. ISBN 978-80-225-4992-9, s. 199-210. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok

  4. DORČÁK, Peter - MAAS, Maximilian - MARKOVIČ, Peter. Nachhaltigkeit als Attribut des strategischen Finanzmanagements eines Hotelunternehmens. In Podnikové financie vo vede a praxi 2021 : zborník vedeckých statí Katedry podnikových financií = Proceedings of Scientific Papers of Department of Corporate Finance. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2021. ISBN 978-80-225-4869-4, s. 14-29. VEGA 1/0240/20.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.