Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0082490^"
  1. ŠTREIMIKIENĖ, Dalia et al. The Impact of Social Media on Sales Promotion in Entertainment Companies. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2021. ISSN 1212-3609, 2021, roč. 24, č. 2, pp. 189-206.
    článok

    článok

  2. Handbook of Research on Novel Practices and Current Successes in Achieving the Sustainable Development Goals. Editors: H. Gülçin Beken, Yuriy Bilan, Fernando Casado Gutierrez, Tudor Edu, Pınar Hayaloğlu, Ghazal Kalantari, Grigorios L. Kyriakopoulos, Yutong Li, Radka MacGregor, Luis Matosas-López, Asta Mikalauskienė, Derek O’Reilly, Renáta Pakšiová, Gheorghe N. Popescu, Veronica Adriana A. V. Popescu, K. Vijaya Rachel, Amr Radwan, Jorge Manuel De Azevedo Pereira Simõe, Rahul Verma, Rodica Milena Zaharia. - Registrovaný: Scopus. 1st Edition. Hershey : IGI Global, 2021. 461 s. [23,05 AH]. ISBN 978-1-7998-8426-2.
    elektronická kniha

    elektronická kniha



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.