Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 2  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0088360^"
  1. HORSKÝ, Jerguš. Marketingové aktivity zamerané na zvýšenie konkurencieschopnosti rodinného podniku v cestovnom ruchu : diplomová práca. Školiteľ: Monika Naďová Krošláková. Bratislava, 2023. 77 s.
    kniha

    kniha

  2. HORSKÝ, Jerguš. Aplikácia stratégie „Blue Ocean Strategy“ pre získanie konkurenčnej výhody v cestovnom ruchu. In MERKÚR 2023. International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. MERKÚR 2023 : Proceedings of the International Scientific Conference for PhD. Students and Young Scientists. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2023. ISBN 978-80-225-5112-0, pp. 121-130.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.