Výsledky vyhľadávania
- ČIHOVSKÁ, Viera. Dynamický rozvoj súčasných európskych maloobchodných trhov. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2017. ISSN 0323-262X, 2017, roč. 46, č. 4, s. 369-384. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 122.3 KB verejne dostupné - ČERVENKA, Peter. Google accelerated mobile pages. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode 2017 : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4444-3, s. 5-10 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 533.6 KB dostupné po prihlásení - KNOŠKOVÁ, Ľubica. Udržateľný rozvoj a eko-inovácie. In Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2016. Medzinárodná vedecká konferencia. Informatizácia spoločnosti a jej interakcia so vzdelávacím systémom 2016 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie : 22.9.2016 Bratislava. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4296-8, s. 58-68 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
- KNOŠKOVÁ, Ľubica - HATÁR, Michal. Spotrebiteľské vnímanie dizajnu vybraných značiek automobilov. In Nové technológie a postupy vo vzdelávaní, podnikaní a obchode : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2016. ISBN 978-80-225-4298-2, s. 66-72 CD-ROM. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
- KNOŠKOVÁ, Ľubica. Challenges in Environmental of Electrical Appliances: Consumer Perception of Environmentally-friendly Products and Appliance Testing for Energy Label Accuracy. In Towaroznawcze Problemy Jakości. - Radom : University of Technology and Humanities in Radom. ISSN 1733-747X, 2016, no. 4, pp. 29-42. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
- VOKOUNOVÁ, Dana. Rebríček hodnôt mladých ľudí a ich postoj k prisťahovalectvu. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 4, s. 24-31. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Prístupy zohľadňujúce starnutie populácie v praxi marketingovo orientovaných podnikov. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 35, s. 332-342. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
- LIPIANSKA, Júlia - PAHOLKOVÁ, Barbora. Výsledky výskumu využitia public relations a ich nástrojov v podnikoch pôsobiacich na slovenskom trhu. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2016. ISSN 1337-7493, 2016, roč. 9, č. 33, s. 75-87. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 648.1 KB verejne dostupné - HUDEC, Martin. The Impact of the financial crisis on the capital market in the V4 countries. In Management in theory and practice. Conference. Management in theory and practice : 15th International scientific conference for Phd students and young researchers : 21st-22nd April 2016 Bratislava. - Praha : NEWTON College, 2016. ISBN 978-80-87325-08-7, p. 19-37. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.
- DZUROVÁ, Mária - PAHOLKOVÁ, Barbora. Minimalism in marketing. In Knowledge for market use 2016: our interconnected and divided world. Conference. Knowledge for market use 2016: our interconnected and divided world : international scientific conference : 8-9 September 2016, Olomouc. - Olomouc : Societas scientiarum Olomucensis II, 2016. ISBN 978-80-87533-14-7, p. 89-93. VEGA 1/0178/14. 1/0178/14, VEGA, Spoločná spotrebiteľská politika EU a jej uplatnenie v SR s dopadom na vzdelávanie spotrebiteľov.