Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 37  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0090848^"
  1. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Spotrebiteľské správanie. Recenzovali: Júlia Lipianska, Mária Tajtáková. 1. vyd. Bratislava : Sprint 2, 2015. 401 s. [22,89 AH]. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0418/11, VEGA 1/0612/12. ISBN 978-80-89710-18-8. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Počet ex. : 13, z toho voľných 8, prezenčne 4]
  2. Trendy nákupného a spotrebiteľského správania zákazníkov v podmienkach ekonomickej nestability : zborník vedeckých statí z riešenia výskumného projektu VEGA 1/0652/10. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. CD-ROM [124 s.]. VEGA 1/0652/10. ISBN 978-80-225-3247-1. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. LESÁKOVÁ, Dagmar. Assessment of Customer Relationship Development. - Registrovaný: Scopus. In Acta Universitatis Agriculturae et Silviculturae Mendelianae Brunensis. - Brno : Mendel University Press. ISSN 2464-8310, 2011, vol. 59, no. 2, pp. 183-187. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  4. LESÁKOVÁ, Dagmar. Faktory závislosti od nakupovania v segmente vysokoškolských študentov. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2011. ISSN 0013-3035, 2011, roč. 59, č. 9, s. 895-904. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  5. SMOLKOVÁ, Marína. Možnosti komunikácie slovenských bánk na sociálnych sieťach. In MERKÚR 2011 : výsledky vedeckej práce mladých vedeckých pracovníkov : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie konanej v rámci Európskeho týždňa vedy: Bratislava, 9. november 2011. - Bratislava : [Vydavateľstvo EKONÓM], 2011. ISBN 978-80-225-3295-2, s. 299-303. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  6. LESÁKOVÁ, Dagmar. Determinanty lokality v tvorbe konkurenčnej výhody v medzinárodnom podnikaní: kritická analýza koncepcie M. Portera. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 15, s. 418-429. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  7. LUKAČOVIČOVÁ, Zuzana. Proces strategického riadenia a plánovania malých a stredných podnikov ako základný predpoklad na ich úspešné zotrvanie v období krízy. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2011. ISSN 1337-7493, 2011, roč. 4, č. 13, s. 111-126. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  8. RICHTEROVÁ, Kornélia - LABSKÁ, Helena. Presvedčovacia reklama - spotrebiteľské postupy spracovania informácií. In Tradiční a nové v marketingové komunikaci. - Zlín : VeRBuM, 2011. ISBN 978-80-87500-04-0, s. 21-29. VEGA 1/0652/10, VEGA 1/0418/11. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  9. LESÁKOVÁ, Dagmar. Faktory a motívy internacionalizácie malých a stredných podnikov. In Obchod a finance 2011 : sborník příspěvků z mezinárodní vědecké konference, Praha, 12.-13.5.2011. - Praha : Česká zemědělská univerzita v Praze, 2011. ISBN 978-80-213-2235-6, s. 147-153. VEGA 1/0652/10. 1/0652/10, VEGA, Dynamické aspekty nákupného správania populácie SR v podmienkach ekonomickej nestability.
    článok

    článok

  10. FOGAŠOVÁ, Veronika - OLÁH, Ľuboš. Neuromarketing – a new approach in examining consumer preferences. In EDAMBA 2011 : proceedings of international scientific conference for doctoral students and young researchers : 29th-30th September, 2011 Bratislava. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3265-5, s. 154-160. VEGA 1/0333/11, VEGA 1/0652/10. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.