Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 72  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0090849^"
  1. PARÁKOVÁ, Romana. Market of consulting services. In MERKÚR 2014. International scientific conference for PhD. students and young scientists. MERKÚR 2014 : the proceedings of the international scientific conference for PhD. students and young scientists : Virt, December 4 - 5, 2014. - Bratislava : Publisher EKONÓM, 2014. ISBN 978-80-225-3993-7, pp. 141-146 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  2. MORAVČÍK, Martin. Regresné modely outsourcingu logistických služieb. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 1034-1040 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  3. PARÁKOVÁ, Romana. Trh poradenských služieb. In EDAMBA 2013 : proceedings of the international scientific conference for doctoral students and young researchers : 14th november 2013, Bratislava, the Slovak Republic. - Bratislava : Publishing House EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3766-7, s. 1151-1161 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  4. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva. The Marketing Control System from a Theoretical and Practical Viewpoints. In Marketing i rynek. - Warszawa : Polskie Wydawnictwo Ekonomiczne. ISSN 1231-7853, 2013, rok 20, nr. 5, s. 17-23. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  5. ŠILHÁROVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Advantages of applying modern marketing methods. In MERKÚR 2013 : the proceedings of the international scientific conference for PhD students and young scientists : Bratislava, December 5 - 6, 2013. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3764-3, s. 413-418 [CD-ROM]. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  6. DAŇO, Ferdinand. Faktory úspešného outsourcingu. In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 21-33. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  7. Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. Zostavil Ferdinand Daňo ; recenzenti Gabriela Pajtinková - Bartáková, Štefan Žák. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. 123 s. VEGA 1/0333/11. ISBN 978-80-225-3735-3. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. DRÁBIK, Peter. Logistika rýchloobrátkového tovaru (FMCG). In Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente : zborník vedeckých statí z riešenia vedeckého projektu VEGA 1/0333/11. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3735-3, s. 57-67. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  9. ŠILHÁROVÁ, Marta - PAĽKO, Peter. Objectives and barriers to marketing innovation. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 131-137. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok

  10. DAŇO, Ferdinand - HANULÁKOVÁ, Eva. Recent trends and challenges in marketing management. In Current challenges of marketing and their application in practice : [proceedings of] scientific articles. - Bratislava : Publishing house EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3632-5, s. 12-16. VEGA 1/0333/11. 1/0333/11, VEGA, Moderné metódy a prístupy v marketingovom manažmente.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.