Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth 0091004^"
  1. SLÁVIK, Štefan. Neformálne a spontánne pozadie tvorby stratégie. In Ekonomické rozhľady : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2010. ISSN 0323-262X, 2010, roč. 39, č. 3, s. 307-322. VEGA 1/4592/07. 1/4592/07, VEGA, Systémy a procesy strategického manažmentu.
    článok

    článok

  2. HUDÁKOVÁ, Ivana. Modelované prístupy k tvorbe, vzniku a udržiavaniu konkurenčnej výhody v podmienkach globalizácie. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5, s. 181-188. VEGA 1/4592/07. 1/4592/07, VEGA, Systémy a procesy strategického manažmentu.
    článok

    článok

  3. KUBICA, Milan. Vývoj cien pozemkov po roku 1990 v Bratislave. In Podnikanie a konkurencieschopnosť firiem 2009 : zborník z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Bratislava : Katedra podnikovohospodárska FPM EU, 2009. ISBN 978-80-225-3738-5, s. 285-292. VEGA 1/4592/07. 1/4592/07, VEGA, Systémy a procesy strategického manažmentu.
    článok

    článok

  4. HUDÁKOVÁ, Ivana - JANKELOVÁ, Nadežda. Mäkké faktory v strategickom rozhodovaní podnikov na Slovensku v podmienkach globalizujúcej sa ekonomiky. In Manažment podnikania a vecí verejných - dialógy : odborno-vedecký časopis Slovenskej akadémie manažmentu - klubu manažérov v Bratislave. - Bratislava : Slovenská akadémia manažmentu, 2009. ISSN 1337-0510, 2009, roč. 4, č. 9, s. 9-17. VEGA 1/0568/08, VEGA 1/4592/07. 1/0568/08, VEGA, Uplatňovanie moderných trendov manažmentu a ich vplyv na úspešnosť podnikov.
    článok

    článok

  5. SZARKOVÁ, Miroslava. K úlohe imidžu vzdelávacej inštitúcie v marketingovej komunikácii. In Personálny manažment - trendy na trhu práce v kontexte hospodárskej krízy : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie, 29. apríl 2009, Trenčín. - Trenčín : Trenčianska univerzita A. Dubčeka v Trenčíne, 2009. ISBN 978-80-8075-403-7, s. 286-291. VEGA 1/4592/07. Dostupné na : <http://www.fsev.tnuni.sk> 1/4592/07, VEGA, Systémy a procesy strategického manažmentu.
    článok

    článok

  6. SZARKOVÁ, Miroslava et al. Metodologické východiská výberu komunikačných nástrojov v podnikateľských aktivitách malých a stredných podnikov v SR v podmienkach interkultúrneho trhu EÚ. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 240 s. VEGA 1/4592/07. ISBN 978-80-225-2791-0. 1/4592/07, VEGA, Systémy a procesy strategického manažmentu. [Počet ex. : 6, z toho voľných 2, prezenčne 4]
  7. SZARKOVÁ, Miroslava. Analýza imidžu vzdelávacej inštitúcie z aspektu marketingovej komunikácie na trhu vzdelávania. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Nové Zámky : Secos, 2007. ISSN 1336-1732, September 2007, roč. 6, č. 3, s. 126-134. VEGA 1/4592/07. 1/4592/07, VEGA, Systémy a procesy strategického manažmentu.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.