Výsledky vyhľadávania

  1. DARÁŠ, Lukáš. Marketingová koncepcia ambulancie tradičnej čínskej medicíny : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Filo. Bratislava, 2020. 56 s.
    kniha

    kniha

  2. BOROVJÁKOVÁ, Martina. Koncepcia založenia startup vo vlastnom vybranom druhu služieb : bakalárska práca. Školiteľ: Peter Filo. Bratislava, 2020. 42 s.
    kniha

    kniha

  3. SUCHÁROVÁ, Denisa. Marketing vybraného podniku : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2020. 46 s.
    kniha

    kniha

  4. SZUNYAI, Alex. Elektromobilita v Slovenskej republike : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2020. 42 s.
    kniha

    kniha

  5. GÉCOVÁ, Diana. Word of Mouth na sociálnych sieťach : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 47 s.
    kniha

    kniha

  6. GERGELY, Martin. Nové trendy v budovaní zákazníckej lojality : bakalárska práca. Školiteľ: Lucia Folvarčíková. Bratislava, 2020. 61 s.
    kniha

    kniha

  7. MACKOVÁ, Kristína. Postoj obyvateľov obce k separovaniu : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 43 s.
    kniha

    kniha

  8. PRUŠKOVÁ, Barbora. Zisťovanie spokojnosti zákazníkov s konkrétnou firmou : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2020. 52 s.
    kniha

    kniha

  9. KOLLARČÍK, Marko. Návrh marketingovej stratégie e-shopu : bakalárska práca. Školiteľ: Veronika Nekolová. Bratislava, 2020. 47 s.
    kniha

    kniha

  10. KOLUMBEROVÁ, Mária. Vplyv sociálnych médií na zdravotne uvedomelé spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2020. 57 s.
    kniha

    kniha