Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3928  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth k0001177^"
  1. GLONEK, Matej. Zvyšovanie konkurencieschopnosti vybraného podniku s využitím nástrojov marketingového mixu : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2024. 66 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. GOLIAŠ, Mário. Zefektívnenie marketingových procesov pri poskytovaní finančných služieb : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 82 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. GROBARČÍKOVÁ, Dominika. Interkultúrne aspekty obchodných vzťahov v dodávateľských reťazcoch : diplomová práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2024. 62 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce812.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. HELBICH, Marek. Rozvoj q-commerce na trhu s potravinami a so spotrebným tovarom : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2024. 77 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha436.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce3.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. HORČIČKOVÁ, Veronika. Zmeny postojov a nákupného správania spotrebiteľov súvisiace s udržateľnými produktmi : diplomová práca. Školiteľ: Malgorzata Agnieszka Jarossová. Bratislava, 2024. 81 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha245.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. HREHUŠOVÁ, Dominika. Event marketing ako nástroj marketingovej komunikácie firmy : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 80 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha123.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.9 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. DINKOVÁ, Dagmar. Rozvoj e-commerce na trhu s potravinárskym a nepotravinárskym tovarom : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2024. 85 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha335.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. DOBROVOLNÁ, Simona. Kontrola a kontroling v marketingu na príklade vybranej spoločnosti : diplomová práca. Školiteľ: Martin Mravec. Bratislava, 2024. 87 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce730.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. DOJČÁROVÁ, Veronika. Vplyv a finančné dopady koronakrízy na marketingové aktivity vybranej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 75 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. DRAB, Adrián. Cena ako faktor rozhodovania o nákupe vybratých produktových kategórií : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 62 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha228.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.