Výsledky vyhľadávania

  1. TOMAN, Marian. Stratégie implantácie distributéra v maloobchode : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 132 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  2. ŠUPÁK, Juraj. Sponzoring ako súčasť marketingu športu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 166 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  3. ZENDULKA, Lukáš. Možnosti využitia holistického marketingu v podpore udržateľného rozvoja : dizertačná práca. Školiteľ: Pavol Kita. Bratislava, 2017. 146 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  4. KRAKO, Jakub. Budovanie pozície značky Slovenský paralympijský výbor v odvetví športu : dizertačná práca. Školiteľ: Dagmar Lesáková. Bratislava, 2017. 130 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha


  5. GAŠPÁRKOVÁ, Patrícia. Zisťovanie spokojnosti zákazníkov s konkrétnym e-shopom : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2017. 63 s.
    kniha

    kniha


  6. DOLEŽAJOVÁ, Monika. Marketingový mix športového klubu : bakalárska práca. Školiteľ: Juraj Šupák. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha


  7. SOKOL, Ján. Osobnosť značky : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2017. 34 s.
    kniha

    kniha


  8. BERECOVÁ, Alexandra. Motivácia a odmeňovanie zamestnancov vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Marta Pavliková. Bratislava, 2017. 49 s.
    kniha

    kniha


  9. KOZÁKOVÁ, Natália. Ekologický marketing : bakalárska práca. Školiteľ: Vítězslav Balhar. Bratislava, 2017. 55 s.
    kniha

    kniha


  10. POLÁČKOVÁ, Petronela. Senzorický marketing - jeho vplyv na postoje návštevníkov k vybranému nákupnému centru : bakalárska práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2017. 58 s.
    kniha

    kniha