Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3698  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth k0001177^"
  1. DZURO, Matúš. Integrovaný model merania a hodnotenia výkonnosti podnikov : dizertačná práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2024. 127 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. BARILOVÁ, Barbara. Inovatívny model manažérskeho vyhodnocovania podnikových materiálových tokov : dizertačná práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2024. 180 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce5.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. JURKOVIČ, Miroslav. Marketing ako súčasť cirkulárnej ekonomiky : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2024. 221 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce3.7 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  4. LAUKO, Rastislav. Biznis modely v elektromobilite : dizertačná práca. Školiteľ: Peter Drábik. Bratislava, 2024. 168 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.6 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. MALÍČKOVÁ, Lucia. Význam marketingového inštrumentária pri rozvoji športového odvetvia so zameraním na ženský golf : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Žák. Bratislava, 2024. 175 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce6.2 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  6. ŠÁŠKY, Michael. Nanomarketing ako nová platforma pre rozvoj neuromarketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2024. 185 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce20.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. HELIOVÁ, Tatiana. Branding ako nástroj na zvyšovanie konkurencieschopnosti : diplomová práca. Školiteľ: Jozef Orgonáš. Bratislava, 2023. 92 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.7 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  8. JAROŠOVÁ, Dominika. Výber značiek generáciou Y a Z : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2023. 77 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha852.2 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce994.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. KÖRMENDYOVÁ, Katarína. Obsahová správa sociálnych sietí vybraných podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Martin Kuchta. Bratislava, 2023. 72 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce698.2 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  10. MIGROVÁ, Jana. Význam vplyvu farieb v marketingovej komunikácii : diplomová práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2023. 92 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.