Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3928  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth k0001177^"
  1. HOZALIAN, Elza. Mystery shopping v online podmienkach : bakalárska práca. Školiteľ: Marián Čvirik. Bratislava, 2024. 54 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce580.2 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  2. PAĽOVSKÁ, Nátália Nella. Marketingový plán pre nový produkt : bakalárska práca. Školiteľ: Naqibullah Daneshjo. Bratislava, 2024. 54 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce470 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  3. SCHOLZOVÁ, Dominika. Cenové stratégie pre malé a stredné podnikanie : bakalárska práca. Školiteľ: Milan Oreský. Bratislava, 2024. 63 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce975.1 KBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  4. GRANČIČOVÁ, Martina. Marketingová komunikácia vo vybranej spoločnosti : bakalárska práca. Školiteľ: Róbert Rehák. Bratislava, 2024. 46 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha439.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. MÚČKOVÁ, Andrea. Kritéria značiek a ich vplyv na spotrebiteľské správanie : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 59 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha265.2 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.4 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  6. MATOUŠKOVÁ, Karolína. Využitie influencer marketingu v konkrétnom odvetví : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha439 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2 MBverejne dostupné

    Slovenská republika
    327 - Medzinárodná politika. Medzinárodné politické vzťahy. Svetová politika. Zahraničná politika
    Slovensko * vzťahy hospodárske vonkajšie * politika zahraničná * politika zahraničnohospodárska * politika zahraničnoobchodná * MZV SR Bratislava * Európska únia
    kniha

    kniha

  7. CEPKOVÁ, Natália. Nástroje komunikačného mixu a ich využitie vo firme : bakalárska práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha434.8 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.7 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  8. UHRINEC, Marián. Možnosti vstupu značky KYMCO na slovenský motocyklový trh : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 99 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha886.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. ZDARILEK, Dominik. Brand Laddering a jeho využitie pri pozicionovaní značky Slovenská sporiteľna na slovenskom bankovom trhu : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 75 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. VASILKOVÁ, Laura. Stratégia marketingového mixu v konkrétnej firme : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 74 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce957.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.