Výsledky vyhľadávania
- RÁŽOVÁ, M. Pokladničné pásky ako marketingový nástroj. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, November 1997, č. 11, s. 11.
- RÁŽOVÁ, M. Tretí sektor je súčasťou trhu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, November 1997, č. 11, s. 6-7.
- MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. Kancelárska technika. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 63-65.
- MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. - URBANOVSKÁ, Andrea. Farmácia, zdravotníctvo a reklama. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Október 1996, č. 10, s. 54-57.
- RÁŽOVÁ, M. Ako zvýšiť obrat v predajni? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1996. ISSN 1335-2008, 1996, č. 12, s. 39-40.