Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 5  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0006030^"
  1. RÁŽOVÁ, M. Pokladničné pásky ako marketingový nástroj. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, November 1997, č. 11, s. 11.
    článok

    článok

  2. RÁŽOVÁ, M. Tretí sektor je súčasťou trhu. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, November 1997, č. 11, s. 6-7.
    článok

    článok

  3. MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. Kancelárska technika. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, November 1996, č. 11, s. 63-65.
    článok

    článok

  4. MAZÁG, M. - RÁŽOVÁ, M. - URBANOVSKÁ, Andrea. Farmácia, zdravotníctvo a reklama. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Október 1996, č. 10, s. 54-57.
    článok

    článok

  5. RÁŽOVÁ, M. Ako zvýšiť obrat v predajni? In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. - Bratislava : Strategie na Slovensku, 1996. ISSN 1335-2008, 1996, č. 12, s. 39-40.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.