Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 24  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0006076^"
  1. HAPÁK, Pavel. Rast reklamného trhu sa spomalil. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, február 2003, roč. 10, č. 2, s. 22-23.
    článok

    článok

  2. HAPÁK, Pavel. Marketing pri voľbách? Žiadny výmysel! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2002. ISSN 1335-2016, máj 2002, roč. 9, č. 5, s. 26-27.
    článok

    článok

  3. HAPÁK, Pavel - ŤAPUŠÍKOVÁ, Roberta. Televízny trh v treťom tisícročí. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. január 2001, s. 44-46.
    článok

    článok

  4. HAPÁK, Pavel. Rastie reklamný trh na Slovensku? In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. február 2001, s. 18-19.
    článok

    článok

  5. HAPÁK, Pavel. Informácie nie sú len obyčajným tovarom. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2001. ISSN 1335-2016, roč. 8, č. január 2001, s. 48.
    článok

    článok

  6. HAPÁK, Pavel. Reklamný trh 1999 stagnoval. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 2000. ISSN 1335-2016, Február 2000, č. 2, s. 1,20-21.
    článok

    článok

  7. HAPÁK, Pavel. Porastie reklamný trh v roku 1999? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Júl 1999, č. 7, s. 18-19.
    článok

    článok

  8. HAPÁK, Pavel. Zmeny mediálnej scény II. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Jún 1999, č. 6, s. 45.
    článok

    článok

  9. HAPÁK, Pavel. Zmeny mediálnej scény I. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1999. ISSN 1335-2016, Máj 1999, č. 5, s. 51.
    článok

    článok

  10. HAPÁK, Pavel. Cieľ: Predaj reklamy v Európe. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. ISSN 1335-2016, Marec 1999, č. 3, s. 48-49.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.