Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 47  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0006279^"
  1. TAJTÁKOVÁ, Mária. [Reklama]. In Studia commercialia Bratislavensia : scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2010. ISSN 1337-7493, 2010, roč. 3, č. 9, s. 169-170. Recenzia na: Reklama : vybrané problémy / Helena Labská, Miroslava Loydlová. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. - ISBN 978-80-225-2719-4.
    článok

    článok

  2. LABSKÁ, Helena - LOYDLOVÁ, Miroslava. Reklama : vybrané problémy. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. 82 s. ISBN 978-80-225-2719-4. [Počet ex. : 11, z toho voľných 9, prezenčne 2]
  3. LECHNICKÝ, Milan. Plánovanie outside-in. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Október 1998, č. 10, s. 26.
    článok

    článok

  4. LECHNICKÝ, Milan. Plánovanie inside-out. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, September 1998, č. 9, s. 28.
    článok

    článok

  5. LECHNICKÝ, Milan. Čo hovorí firemná identita? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku, s.r.o. ; Bratislava, 1997. ISSN 1335-2016, Marec 1997, č. 3, s. 24.
    článok

    článok

  6. LECHNICKÝ, Milan. Plánovanie v reklame a marketingu: dva modely, ktoré hýbu dnešným svetom. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Júl 1996, č. 7, s. 16.
    článok

    článok

  7. LECHNICKÝ, Milan. Je prezentácia v reklame zbytočnosťou, alebo zdrojom istoty v rozhodovaní zadávateľa? In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie na Slovensku ; Bratislava, 1996. ISSN 1335-2016, Apríl 1996, č. 4, s. 19.
    článok

    článok

  8. LECHNICKÝ, Milan. Od štyroch P ku štyrom C: moc na trhu producentom ukázala chrbát. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách. - Strategie ; Praha, 1996. ISSN 1210-3756, Marec 1996, č. 3, s. 15.
    článok

    článok

  9. LECHNICKÝ, Milan. Inzerátom neexistujúceho produktu merala agentúra Burian und Wallner efektívnosť inzercie v denníku Sme. In Trend, 1995, roč. 5, č. 44.
    článok

    článok

  10. LECHNICKÝ, Milan - CSONTOSOVÁ, Marta. Systém bankrotov na Slovensku nefunguje a potrebuje reformu. In Trend, 1995, roč. 5, č. 28, s. 4A-5A.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.