Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0008893^"
  1. FORET, Miroslav et al. Marketing in regional development. 1st is. Brno : Mendel University in Brno, 2013. 138 s. [9,47 AH]. CZ.1.07/2.2.00/28.0258. ISBN 978-80-7375-812-7.
  2. VAŇOVÁ, A. Marketing územia ako súčasť municipálnej a regionálnej politiky. In Ekonomický časopis = Journal of economics : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie. - Bratislava : Slovak Academic Press, 1996. ISSN 0013-3035, 1996, roč. 44, č. 7-8, s. 529-543.
    článok

    článok

  3. VAŇOVÁ, A. Uplatnenie teritoriálneho marketingu v cestovnom ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu, 1994, roč. 27, č. 1, s. 27-33.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.