Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0011437^"
  1. PRIME, Nathalie - USUNIER, Jean-Claude. Marketing international : marchés, cultures et organisations. 2e éd. Montreuil : Pearson Education, 2015. 478 s. ISBN 978-2-3260-0107-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BOURBONNAIS, Régis - USUNIER, Jean-Claude. Prévision des ventes : théorie et pratique. 4e éd. Paris : Economica, 2007. 287 s. Gestion. ISBN 978-2-7178-5344-8. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  3. USUNIER, Jean-Claude. Business time perceptions and national cultures: a comparative survey. In mir. Management International Review, 1991, roč. 31, č. 3, s. 197-217.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.