Výsledky vyhľadávania
- BUZZELL, Robert D. - QUELCH, John A. - BARTLETT, Christopher A. Global Marketing Management : Cases and Readings. 3. ed. Reading : Addison-Wesley Publ. Co., 1995. 686 s. ISBN 0-201-53972-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- QUELCH, John A. - BUZZELL, Robert D. - SALAMA, Eric R. The Marketing Challenge of 1992. 1. ed. Reading : Addison-Wesley Pub. Co., 1990. 390 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- BUZZELL, Robert D. - GALE, Bradley T. The PIMS principles : linking strategy to performance. New York : The Free Press, 1987. 322 s. ISBN 0-02-904430-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- CADY, John F. - BUZZELL, Robert D. Instructor's Manual to Accompany Strategic Marketing. 1. ed. Boston : Little, Brown and Co., 1986. 505 s. ISBN 0-316-12329-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]