Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0021712^"
  1. QUELCH, John A. - JOCZ, Katherine E. Marketing v době krize. In Moderní řízení : měsíčník vydavatelství Economia. - Praha : Economia, 2009. ISSN 0026-8720, 2009, roč. 44, č. 11, s. 48-51.
    článok

    článok

  2. BUZZELL, Robert D. - QUELCH, John A. - BARTLETT, Christopher A. Global Marketing Management : Cases and Readings. 3. ed. Reading : Addison-Wesley Publ. Co., 1995. 686 s. ISBN 0-201-53972-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. QUELCH, John A. - FARRIS, Paul W. Cases in Advertising and Promotion Management. 3. ed. Homewood : IRWIN, 1991. 908 s. ISBN 0-256-09689-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  4. QUELCH, John A. - BUZZELL, Robert D. - SALAMA, Eric R. The Marketing Challenge of 1992. 1. ed. Reading : Addison-Wesley Pub. Co., 1990. 390 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. QUELCH, John A. How to market to consumers : ten ways to win. New York : John Wiley and Sons, Inc., 1989. 224 s. ISBN 0-471-61853-5. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. SHAPIRO, Benson P. - DOLAN, Robert J. - QUELCH, John A. Marketing management : principles, analysis, and applications. Homewood : RICHARD D. IRWIN, 1985. 666 s. The Irwin series in marketing. ISBN 0-256-03153-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. SHAPIRO, Benson P. - DOLAN, Robert J. - QUELCH, John A. Marketing management : strategy, planning, and implementation. Volume 2. Homewood : RICHARD D. IRWIN, 1985. 820 s. The Irwin series in marketing. ISBN 0-256-03154-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  8. Consumer behavior for marketing managers. Boston : Allyn and Bacon, Inc., 1984. 484 s. ISBN 0-205-08120-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.