Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0022128^"
  1. PETTIGREW, Denis - TURGEON, Normand. Guide de l'étudiant Marketing. 2. éd. Montréal : MacGraw-Hill, 1990. 196 s. ISBN 0-07-549752-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  2. PETTIGREW, Denis - TURGEON, Normand. Marketing. 2. éd. Montreal : McGraw-Hill, 1990. 438 s. ISBN 0-07-549750-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. PETTIGREW, Denis - TURGEON, Normand. Les Fondements du marketing moderne. 1. éd. Montréal : MacGraw-Hill, 1985. 367 s. ISBN 0-07-548532-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.