Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0022658^"
  1. OGILVY, David. Ogilvy on Advertising. London : Welbeck, 2023. 342 s. ISBN 978-1-80279-496-0. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. OGILVY, David. Ogilvy on Advertising. London : Welbeck, 2020. 224 s. ISBN 978-1-85375-615-3. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]
    Ogilvy on Advertising

    kniha

  3. OGILVY, David. Ogilvy o reklamě. Přeložila: Hana Škapová. 4. vyd. Praha : Management Press, 2007. 223 s. Knihovna světového managementu. ISBN 978-80-7261-154-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  4. OGILVY, David - GOSTEVA, A. - NOVIKOVA, T. Ogilvi o reklame. Perevod s anglijskogo: A. Gosteva i T. Novikovoj. Moskva : Eksmo, 2004. 229 s. ISBN 5-699-02340-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. OGILVY, David. Zpověď muže, který umí reklamu. Prekl. Martin Dobeš. Praha : PRAGMA, 2003. 178 s. ISBN 80-7205-824-X. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  6. OGILVY, David. Ogilvy on advertising. New York, 1985. 224 s. ISBN 0-394-72903-X. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.