Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 7  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0022721^"
  1. GHAURI, Pervez N. - GRØNHAUG, Kjell - STRANGE, Roger. Research Methods in Business Studies. 5th Edition. Cambridge : Cambridge University Press, 2020. 327 s. ISBN 978-1-108-70824-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. GHAURI, Pervez N. - CATEORA, Philip R. International marketing. 4th ed. Maidenhead : McGraw-Hill Education, 2014. 635 s. ISBN 978-007714815-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 0, prezenčne 2]
  3. GHAURI, Pervez N. - GRØNHAUG, Kjell. Research methods in business studies. 4th ed. Harlow : FT Prentice Hall/Pearson, 2010. xx, 265 s. ISBN 978-0-273-71204-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. GHAURI, Pervez N. - CATEORA, Philip R. International marketing. 2nd ed. Maidenhead : McGraw-Hill Education, 2006. xxxiv, 664 s. ISBN 978-007710830-4. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  5. International Management : a Reader. 1. ed. London : The Dryden Press, 1995. 393 s. ISBN 0-03-099015-7. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. The Economics of Change in East and Central Europe : Its impact on International Business. 1. ed. London : Academic Press, 1994. 418 s. ISBN 0-12-139165-5. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  7. The Internationalization of the Firm : a Reader. 1. ed. London : The Dryden Press, 1993. 371 s. ISBN 003-099-0165. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.