Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 3  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0025227^"
  1. Wiley international encyclopedia of marketing. Volume 7. Cumulative index. Chichester : Wiley, 2011. 77 s. ISBN 978-1-405-16178-7. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  2. SHETH, Jagdish N. - GARDNER, David M. - GARRETT, Dennis E. Marketing Theory : Evolution and Evaluation. 1. ed. New York : John Wiley and Sons, 1988. 231 s. ISBN 0-471-63527-8. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  3. Research in marketing : an annual compilation of research. Volume 1. Greenwich : JAI PRESS, 1978. 330 s. ISBN 0-89232-041-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.