Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 4  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0027563^"
  1. DROPPOVÁ, Csilla. Cieľové segmenty Slovenska na medzinárodnom trhu cestovného ruchu. In Ekonomická revue cestovného ruchu : vedecký časopis Ekonomickej fakulty Univerzity Mateja Bela. - Banská Bystrica : Ekonomická fakulta UMB, 2008. ISSN 0139-8660, 2008, roč. 41, č. 2, s. 78-92.
    článok

    článok

  2. DROPPOVÁ, Csilla. Tvorba podnikateľského portfólia podniku cestovného ruchu. In Finančný poradca podnikateľa. ISSN 1335-3861, 1998, č. 11-12, s. 48-56.
    článok

    článok

  3. Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. Hl. zost. Viktor Vávra, Kornélia Richterová, Csilla Droppová, Ferdinand Daňo. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. 167 s. ISBN 80-225-0800-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. HANULÁKOVÁ, Eva. Deti ako spotrebitelia - etické aspekty detskej reklamy v zahraničí a na Slovensku. In Transformácia výučby marketingu na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : Zborník príspevkov zo seminára k 5. výročiu vzniku Katedry marketingu. Bratislava, september 1996. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 1996. ISBN 80-225-0800-4, s. 126-128.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.