Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 8  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0027618^"
  1. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. - CHATTERJEE, Patrali. Retail Management : A Strategic Approach. 13th Edition. New York : Pearson, 2018. 572 s. Always Learning. ISBN 0-13-379684-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  2. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. - CHATTERJEE, Patrali. Retail Management : A Strategic Approach. 13th Edition. Harlow : Pearson, 2018. 592 s. ISBN 978-1-292-21467-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  3. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. Retail management : a strategic approach. 12th international ed. Harlow : PEARSON, 2013. 619 s. ISBN 978-0-273-76856-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  4. EVANS, Joel R. - BERMAN, Barry. Marketing. 5. ed. New York : MacMillan Publ. Co., 1992. 737 s. ISBN 0-02-334250-1. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  5. EVANS, Joel R. - BERMAN, Barry. Marketing : Sokraščennyj perevod. [Z angl. prel.] L.V. Kuz'minoj, Ju.Ju. Korljugov. 1. izd. Moskva : Ekonomika, 1990. 351 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
  6. EVANS, Joel R. - BERMAN, Barry. Marketing. 4. ed. New York : MacMillan Publ. Co., 1990. 780 s. ISBN 0-02-334401-6. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  7. BERMAN, Barry - EVANS, Joel R. Retail management : a strategic approach. 4. ed. New York : Macmillan Publ. Co., 1989. 679 s. ISBN 0-02-308641-6. [Počet ex. : 2, z toho voľných 2, prezenčne 0]
  8. EVANS, Joel R. - BERMAN, Barry. Marketing. 1. ed. New York : Macmillan Publ. Co., 1982. 723 s. ISBN 0-02-334500-4. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.