Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 94  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0028949^"
  1. FRANCOVÁ, Zuzana. [Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume]. In Vzťahový marketing : osobitosti, formy a aplikácie vzťahového marketingu. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2009. ISBN 978-80-225-2813-9, s. 173-174. Recenzia na: Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. - Bratislava : Daniel NETRI, 2008.
    článok

    článok

  2. MARIAŠ, Miroslav - DZUROVÁ, Mária - ČIMO, Jozef. Rozvoj podmienok inovácie marketingových a obchodných činností podnikov po vstupe SR do EU. In Nová ekonomika : vedecký časopis Národohospodárskej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = Faculty of National Economy, University of Economics in Bratislava scientific journal. - Bratislava : Národohospodárska fakulta EU, 2008. ISSN 1336-1732, Apríl 2008, roč. 1, č. 0, s. 103-109. VEGA 1/2639/05.
    článok

    článok

  3. BALOGH, Martin. Marketingová komunikácia čerpacej stanice FUEL, s.r.o. : diplomová práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2008. 87 s.
    kniha

    kniha

  4. BOBOT, Pavol. Marketingová komunikácia firmy Milan Bobot - Servis meracej a čerpacej techniky : diplomová práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2008. 89 s.
    kniha

    kniha

  5. FOLTÁNOVÁ, Nina. Procesné riadenie marketingových aktivít v spoločnosti IBM Slovensko, s.r.o. : diplomová práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2008. 88 s.
    kniha

    kniha

  6. POLAČEKOVÁ, Tatiana. Marketingová komunikácia dopravnej firmy A.M.V. STAV s.r.o. : diplomová práca. Škol. Miroslav Mariaš. Bratislava, 2008. 84 s.
    kniha

    kniha

  7. ŽÁK, Štefan. Informačné a komunikačné technológie v marketingovom výskume. Bratislava : Daniel NETRI, 2008. 84 s. ISBN 978-80-969567-5-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]
  8. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Životný cyklus výrobkov a jeho význam pre marketing a inovácie. In Studia commercialia Bratislavensia : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave = scientific journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2008. ISSN 1337-7493, 2008, roč. 1, č. 4, s. 5-16. VEGA 1/0557/2008.
    článok

    článok

  9. ČIMO, Jozef - MARIAŠ, Miroslav. Úloha inovácií v rozvoji firmy. In Nové trendy v manažmente : zborník príspevkov z medzinárodnej vedeckej konferencie. - Trenčín : Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne, 2008. ISBN 978-80-8075-370-2, s. 1-4. VEGA 1/0557/08 "Inovácie marketingových a obchodných činností na pracovisku Obchodná fakulta Ekonomickej univerzity v Bratislave".
    článok

    článok

  10. DZUROVÁ, Mária - MARIAŠ, Miroslav. Význam inovácií ako konkurenčná výhoda v logistike. In Diagnostika podniku, controlling a logistika : IV. medzinárodná vedecká konferencia. - Žilina : EDIS - vydavateľstvo Žilinskej univerzity, 2008. ISBN 978-80-8070-819-1, s. 50-54.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.