Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 220  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0029389^"
  1. DANESHJO, Naqibullah - ŠEVČÍKOVÁ, Renáta - FRANCOVÁ, Zuzana. Inovatívny marketing. Recenzenti: Monika Hudáková, Lukáš Čechura, Martin Rovňák. 1. vydanie. Košice : PETIT, 2025. 151 s. [7,5 AH]. KEGA 003EU-4/2025, VEGA 1/0064/23. ISBN 978-80-973836-5-7.
  2. ČVIRIK, Marián - RUPPERTOVÁ, Ema - FRANCOVÁ, Zuzana. Suggestion of Gender on Musicality and Emotions in the Context of Audio Marketing Perceptions of Music Consumers As a Basis for Decision-Making in Terms of Strategic Marketing Management. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 16-30. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené329.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. Sprievodca štúdiom na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave : akademický rok 2024/2025. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 97 s. ISBN 978-80-225-5155-7.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF3.4 MBverejne dostupné
    Sprievodca štúdiom na Obchodnej fakulte Ekonomickej univerzity v Bratislave

    kniha

  4. KLEPOCHOVÁ, Dagmar et al. Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s.173-185. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené304.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. CÍCH, Filip. Generácia Alfa a jej vplyv na maloobchod : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2024. 101 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce10.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. DANESHJO, Naqibullah et al. Properties of Innovation Management and Innovative Solutions Portfolio Planning. In XXXII Trans and MOTOAUTO International Scientific Conference. Innovations : International Scientific Journal. - Sofia : Scientific Technical Union of Mechanical Engineering. ISSN 2603-3771, 2024, vol. 12, no. 1, pp. 3-5. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF764.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  7. DINKOVÁ, Dagmar. Rozvoj e-commerce na trhu s potravinárskym a nepotravinárskym tovarom : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2024. 85 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha335.5 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce1.3 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  8. FROLOV, Vladislav. Mobilné aplikácie a ich využitie v maloobchode : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2024. 64 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha219.5 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce2.9 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  9. HELBICH, Marek. Rozvoj q-commerce na trhu s potravinami a so spotrebným tovarom : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2024. 77 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha436.2 KBverejne dostupné
    Elektronická verzia práce3.6 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  10. KOŠÁREK, Peter. Význam lokalizácie pre maloobchodníka s potravinami v kontexte rozvoja maloobchodnej siete : diplomová práca. Školiteľ: Zuzana Francová. Bratislava, 2023. 58 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.