Výsledky vyhľadávania

  1. HARUMOVÁ, Anna. Marketing strategies, advantages and disadvantages of internet marketing communication. In Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4462-7, s. 90-100 CD-ROM. VEGA 1/1067/15.
    článok

    článok


  2. HARUMOVÁ, Anna - KOVÁČ, Branislav. Význam Multilaterálneho nástroja pre medzinárodné zdaňovanie. In Ekonomika, financie a manažment podniku XI. : zborník vedeckých statí pri príležitosti Týždňa vedy a techniky [elektronický zdroj]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2017. ISBN 978-80-225-4462-7, s. 101-113 CD-ROM. VEGA 1/1067/15.
    článok

    článok


  3. HARUMOVÁ, Anna. Problematika stanovenia hodnoty ochrannej známky. In Ecoletra.com : scientific eJournal [elektronický zdroj]. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748, 2017, vol. 3, no. 1, s. 32-44 online. VEGA 1/1071/12.
    článok

    článok


  4. HARUMOVÁ, Anna. Stanovenie hodnoty synergických efektov pri fúzii a akvizícii. In Ecoletra.com : scientific eJournal [elektronický zdroj]. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748, 2017, vol. 3, no. 1, s. 45-57 online. VEGA 1/1071/12.
    článok

    článok


  5. VAVROVÁ, Katarína. [The] Economic function of deferred taxes. In Ekonomický časopis : časopis pre ekonomickú teóriu, hospodársku politiku, spoločensko-ekonomické prognózovanie = journal for economic theory, economic policy, social and economic forecasting. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV : Prognostický ústav SAV, 2017. ISSN 0013-3035, 2017, roč. 65, č. 2, s. 191-195. Recenzia na: The economic function of deferred taxes / Anna Harumová ; reviewers: Božena Chovancová, Katarína Vavrová. 1st ed. - Newcastle upon Tyne : Cambridge Scholars Publishing, 2016. - ISBN 978-1-4438-1708-0.
    článok

    článok


  6. HARUMOVÁ, Anna. Transferové oceňovanie medzi závislými osobami. In Oceňovacie prístupy a ich aplikácia v Slovenskej republike a v medzinárodnom prostredí. medzinárodná odborná konferencia. Oceňovacie prístupy a ich aplikácia v Slovenskej republike a v medzinárodnom prostredí : zborník príspevkov. - Bratislava : Vydavateľstvo MIpress, 2017. ISBN 978-80-971021-1-1, s. 41-63.
    článok

    článok


  7. HARUMOVÁ, Anna. Tvorba a hodnota obchodnej značky a dobrého mena. In Ecoletra.com : scientific eJournal [elektronický zdroj]. - Lewes : Ecoletra.com LLC, 2017. ISSN 2377-9748, 2017, vol. 3, no. 3, pp. 29-40 online.
    článok

    článok


  8. KOVÁČ, Branislav. [Finančný manažment nadnárodných korporácií]. In Ekonomika a manažment : vedecký časopis Fakulty podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave [elektronický zdroj]. - Bratislava : Fakulta podnikového manažmentu Ekonomickej univerzity v Bratislave, 2017. ISSN 2454-1028, 2017, roč. 14, č. 3, s. 91 online. Recenzia na: Finančný manažment nadnárodných korporácií / Anna Harumová ; recenzovali: Pavel Škriniar, Branislav Kováč. 1. vyd. - Praha : Wolters Kluwer, 2016. ISBN 978-80-7552-451-5.
    článok

    článok


  9. HARUMOVÁ, Anna. Stanovenie hodnoty III : stanovenie hodnoty škody a ušlého zisku [elektronický zdroj]. Recenzenti: Eduard Hyránek, Marián Kačúr, Ján Londák. 1. vyd. Lewes : Ecoletra.com, 2017. online [347 s., 11,05 AH]. VEGA 1/006/15. ISBN 978-1-947099-17-3.
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  10. HARUMOVÁ, Anna. Stanovenie hodnoty IV : stanovenie hodnoty synergických efektov [elektronický zdroj]. Recenzenti: Eduard Hyránek, Marián Kačúr, Ján Londák. 1. vyd. Lewes : Ecoletra.com, 2017. online [221 s., 11,05 AH]. VEGA 1/006/15. ISBN 978-1-947099-90-6.
    elektronická kniha

    elektronická kniha