Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 372  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0029426^"
  1. KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing Behaviour on Food E-Commerce Platforms: an Age-Focused Analysis and Strategic Implications. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 91-107. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené541.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. HASPROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína - ŽÁK, Štefan. Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 75-90. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené514.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. ČERVENKA, Peter - HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Exploring the Impact of In-Store Marketing Strategies on Consumer Behaviour in a Retail Environment. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 50-62. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené663.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  4. STANKOVÁ, Monika - HASPROVÁ, Mária - KUCHTA, Martin. Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC perspektívy. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 135-143. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené216.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  5. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Advanced Approaches to Exploring the Impact of Marketing Communication on Consumer Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 320-326. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené617.4 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  6. GREŠOVÁ, Dominika. Využitie sociálnych sietí v športovom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 54 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.7 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. HUBOVÁ, Hana. Efektívne využívanie marketingových nástrojov vo vybranom regióne : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 41 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce684.1 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. HRIVŇÁK, Martin. Nákupné rozhodovanie pri výbere finančných produktov : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 81 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. GOLIAŠ, Mário. Zefektívnenie marketingových procesov pri poskytovaní finančných služieb : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 82 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Innovative Research Methods in the Consumer Behaviour Research. Reviewers: Helena Strážovská, Gabriela Bartáková Pajtinková. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 84 s. [6,89 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-0-1.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF11.7 MBverejne dostupné
    elektronická kniha

    elektronická kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.