Výsledky vyhľadávania
- KLEPOCHOVÁ, Dagmar - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Comprehensive Research on the Diversification of Consumer Purchasing Behaviour on Food E-Commerce Platforms: an Age-Focused Analysis and Strategic Implications. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 91-107. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 541.2 KB dostupné po prihlásení - HASPROVÁ, Mária - KORČOKOVÁ, Marína - ŽÁK, Štefan. Research on Effective Brand Awareness Building in Sport: Theoretical and Empirical Perspectives. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 75-90. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 514.5 KB dostupné po prihlásení - ČERVENKA, Peter - HASPROVÁ, Mária - ŽÁK, Štefan. Exploring the Impact of In-Store Marketing Strategies on Consumer Behaviour in a Retail Environment. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 50-62. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 663.4 KB dostupné po prihlásení - STANKOVÁ, Monika - HASPROVÁ, Mária - KUCHTA, Martin. Možnosti cenotvorby a kooperácie značky a obsahového tvorcu z UGC perspektívy. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. 2, s. 135-143. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 216.2 KB dostupné po prihlásení - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Advanced Approaches to Exploring the Impact of Marketing Communication on Consumer Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 320-326. VEGA 1/0505/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 617.4 KB dostupné po prihlásení - GREŠOVÁ, Dominika. Využitie sociálnych sietí v športovom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 54 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.7 MB z IP adresy EU po prihlásení - HUBOVÁ, Hana. Efektívne využívanie marketingových nástrojov vo vybranom regióne : bakalárska práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 41 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 684.1 KB z IP adresy EU po prihlásení - HRIVŇÁK, Martin. Nákupné rozhodovanie pri výbere finančných produktov : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 81 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2 MB z IP adresy EU po prihlásení - GOLIAŠ, Mário. Zefektívnenie marketingových procesov pri poskytovaní finančných služieb : diplomová práca. Školiteľ: Mária Hasprová. Bratislava, 2024. 82 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - ŽÁK, Štefan - HASPROVÁ, Mária. Innovative Research Methods in the Consumer Behaviour Research. Reviewers: Helena Strážovská, Gabriela Bartáková Pajtinková. 1st Edition. Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. 84 s. [6,89 AH]. VEGA 1/0505/22. ISBN 978-80-974995-0-1.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 11.7 MB verejne dostupné