Výsledky vyhľadávania
- ČIHOVSKÁ, Viera et al. Manažment obchodnej firmy. Bratislava : Vydavateľstvo Ekonóm, 2000. 245 s. ISBN 80-225-1204-4. [Počet ex. : 10, z toho voľných 9, prezenčne 1]
- ČIHOVSKÁ, Viera et al. K problematike realizácie produktov neziskových organizácií. In Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy :. Medzinárodná vedecká konferencia. Transformácia ekonomiky : skúsenosti Slovenska a ďalších krajín strednej Európy : medzinárodná vedecká konferencia, sekcia Obchodná výmena v novom európskom kontexte : Bratislava, 14.-16.5.1998. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1998. ISBN 80-225-0991-4, s. 66-74.
- HANULÁKOVÁ, Eva. Etika v marketingu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Harna. Bratislava, [1997]. 136 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- KITA, Jaroslav et al. Prípadové štúdie z marketingu (riešené). Bratislava : Ekonóm, 1997. 191 s. ISBN 80-225-0834-9. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- ŠTAFFA, Juraj. Marketing malých obchodných firiem so zameraním na upevnenie pozície dovoznej agentúry na vnútornom trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Harna. Bratislava, 1996. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- LABSKÁ, Helena et al. Marketing. 1. vyd. Bratislava : ITA Slovakia, 1996. 145 s. ISBN 80-88728-09-6.
- ŠTAFFA, Štefan. Marketing malých obchodných firiem so zameraním na upevnenie pozície dovoznej agentúry na vnútornom trhu : dizertačná práca. Školiteľ: Štefan Harna. Bratislava, 1996. 157 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
- RENDOŠ, Ladislav et al. Optimalizácia ekonomických podmienok rozvoja odvetvia vnútorného obchodu : záverečná správa čiastkovej úlohy ŠPEV 904-332-306/05. 1. vyd. Bratislava : VŠE, 1989. 148 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
- REPKA, Ján et al. Tovaroznalectvo : návody na cvičenia 1. 2. vyd. Bratislava : Vysoká škola ekonomická, 1989. 164 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
- JANEČEK, Milan et al. Ekonomika a riadenie obchodných organizácií. Bratislava : Edičné stredisko Vysokej školy ekonomickej, 1988. 392 s. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]