Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 15  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0040702^"
  1. STRAKOVÁ, Jarmila et al. The Value Chain as the Basis of Business Model Design. In Journal of Competitiveness : Scientific Journal from the Field of Management and Economics. - Zlín : Fakulta managementu a ekonomiky Univerzity Tomáše Bati ve Zlíně, 2021. ISSN 1804-1728, 2021, no. 2, s. 135-151.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF1.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok

  2. GALLO, Peter et al. Increasing the Efficiency of Enterprises in Tourism Sector Using Innovative Management Methods and Tools. - Registrovaný: Web of Science, Registrovaný: Scopus. In Social Sciences : [International Journal]. - Basel : MDPI. ISSN 2076-0760, 2021, vol. 10, no. 4, art. no. 132, pp. [1-13] online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF939.8 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  3. POLLÁK, František et al. Sustainable Development of Corporate Reputation – Reputation Analysis of the Selected Brands Owned by the Family Businesses. In Globalization and its Socio-Economic Consequences 2020. International Scientific Conference. Globalization and Its Socio-Economic Consequences 2020 : The 20th International Scientific Conference. - Žilina : University of Žilina, 2021. ISSN 2261-2424, pp. [1-10] online. CE1158 ENTER-transfer, VEGA 1/0240/20, ETA TL 0200215.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF189.5 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  4. STRAKOVÁ, Jarmila et al. Sustainable Development Economics of Enterprises in the Services Sector Based on Effective Management of Value Streams. - Registrovaný: Scopus. In Sustainability : [International Journal of Environmental, Cultural, Economic and Social Sustainability]. - Basel : MDPI. ISSN 2071-1050, 2021, vol. 13, no. 16, pp. 1-15 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF288.9 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. POLLÁK, František et al. Crisis Management of Corporate Reputation - Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics. In International Journal of Management Science and Business Administration. - Zagreb : Inovatus Usluge. ISSN 1849-5664, 2021, vol. 7, no. 2, pp. 28-34 online. VEGA 1/0240/20, VEGA 1/0140/21.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF370.1 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  6. SVETOZAROVOVÁ, Nella et al. Trust and Faith as Innovative Marketing Tools for Providers in Health Care. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In European Journal of Science and Theology. - Iasi : Ecozone. ISSN 1842-8517, 2020, vol. 16, no. 5, pp. 69-79 online. TL 020021.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené 270.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. PÁRTLOVÁ, Petra et al. Management of Innovation of the Economic Potential of the Rural Enterprises. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2020, no. 2, pp. 340-353 online. TL 01000349.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené1 MBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  8. POLLÁK, František et al. Crisis Management of Corporate Reputation- Analysis of Selected E-Commerce Entities in Times of Global Pandemics. - Registrovaný: Scopus, Registrovaný: Web of Science. In IDIMT-2020. Digitalized Economy, Society and Information Management. IDIMT-2020: Digitalized Economy, Society and Information Management : 28th Interdisciplinary Information Management Talks. - Linz : TRAUNER Verlag, 2020. ISBN 978-3-99062-958-1, pp. 297-304 online. ETA TL 0200215.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené295.1 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. HOLUBČÍK, Martin et al. Strategic Management and Logistic Operations of the Alliance of Airlines: Oneworld Case Study. In 39th International Conference on Organizational Science Development : Organizations at Innovation and Digital Transformation Roundabout: Conference Proceedings. - Maribor : University of Maribor, 2020. ISBN 978-961-286-388-3, s. 223-234 online. TL 0200215.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF300.6 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. SABAITYTĖ, Jolanta et al. Decision Tree Modelling of E-consumers´ Prefferences for Internet Marketing Communication Tools during Browsing. In E+M. Ekonomie a management : vědecký ekonomický časopis. - Liberec : Ekonomická fakulta Technické univerzity v Liberci, 2019. ISSN 1212-3609, 2019, roč. 22, č. 1, s. 206-221.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF2.2 MBverejne dostupné
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.