Výsledky vyhľadávania
- FERENČÍKOVÁ, Soňa - PÁSZTOROVÁ, Jana - HLUŠKOVÁ, Tatiana. From Living Room to Boardroom of a Multinational Company (A Note on Internationalization of Small and Medium-Sized Companies From Central and Eastern Europe). In INPROFORUM 2022. International Scientific Conference. INPROFORUM 2022 : Proceedings of the 16th International Scientific Conference, November 3 - 4, 2022, České Budějovice. - České Budějovice : University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics, 2022. ISBN 978-80-7394-976-1. ISSN 2336-6788, pp. 136-144. VEGA 1/0270/22.
- FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Thoughts on Measuring Reverse Knowledge Transfer Contribution. In Perspectives in Measurement, Modeling and Interpretation. - Bratislava : Vysoká škola manažmentu, 2020. ISBN 978-80-89306-54-1, s. 126-140 online.
- PÁSZTOROVÁ, Jana - ĎURANOVÁ, Lucia. Optimalizácia kritických bodov outsourcingu logistiky. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 158-168 CD-ROM.
- PÁSZTOROVÁ, Jana. Nízko-uhlíková ekonomika, výzva pre nové podnikateľské príležitosti. In Medzinárodné vzťahy 2010 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice 2. - 3. december 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3172-6, s. 579-583.
- LIPTÁK, Andrej. Význam hodnoty značky v medzinárodnom marketingu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 42 s.
- LEHENOVÁ, Lenka. Guerilla marketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 72 s.
- PÁSZTOROVÁ, Jana - ŠKORVAGOVÁ, Simona. Alternatívny prístup k obchodu - Fair Trade. In Česko a Slovensko v medzinárodnom obchode a podnikaní 2011 : nové fenomény v globalizujúcom sa svetovom hospodárstve a ich vplyv na slovenskú a českú ekonomiku. - Bratislava : [Obchodná fakulta EU], 2011. ISBN 978-80-225-3195-5, s. 292-298. VEGA 1/0803/10. 1/0803/10, VEGA, Fundamentálne príčiny hospodárskej krízy, jej dosahy na ekonomiku Slovenska ako členskej krajiny EÚ, so zameraním na alternatívne riešenia vo sfére medzinárodných marketingových stratégií podnikateľských subjektov.
- FROLOVÁ, Miriam. Špecifiká jednotlivých prvkov medzinárodného marketingového mixu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 68 s.
- GALKOVÁ, Katarína. Nové formy komunikácie v medzinárodnom marketingu : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 70 s.
- HAMÁRYOVÁ, Andrea. Potenciál využívania biomasy ako obnoviteľného zdroja energie : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 79 s.