Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 120  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0044736^"
  1. FERENČÍKOVÁ, Soňa - PÁSZTOROVÁ, Jana - HLUŠKOVÁ, Tatiana. From Living Room to Boardroom of a Multinational Company (A Note on Internationalization of Small and Medium-Sized Companies From Central and Eastern Europe). In INPROFORUM 2022. International Scientific Conference. INPROFORUM 2022 : Proceedings of the 16th International Scientific Conference, November 3 - 4, 2022, České Budějovice. - České Budějovice : University of South Bohemia in České Budějovice, Faculty of Economics, 2022. ISBN 978-80-7394-976-1. ISSN 2336-6788, pp. 136-144. VEGA 1/0270/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené754.2 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. FERENČÍKOVÁ, Soňa et al. Thoughts on Measuring Reverse Knowledge Transfer Contribution. In Perspectives in Measurement, Modeling and Interpretation. - Bratislava : Vysoká škola manažmentu, 2020. ISBN 978-80-89306-54-1, s. 126-140 online.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené849.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. PÁSZTOROVÁ, Jana - ĎURANOVÁ, Lucia. Optimalizácia kritických bodov outsourcingu logistiky. In Študentská vedecko-odborná činnosť Obchodnej fakulty 2013 : [zborník príspevkov]. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2013. ISBN 978-80-225-3661-5, s. 158-168 CD-ROM.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF169.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    článok

    článok

  4. PÁSZTOROVÁ, Jana. Nízko-uhlíková ekonomika, výzva pre nové podnikateľské príležitosti. In Medzinárodné vzťahy 2010 : aktuálne otázky svetovej ekonomiky a politiky : zborník príspevkov z 11. medzinárodnej vedeckej konferencie : zámok Smolenice 2. - 3. december 2010. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2011. ISBN 978-80-225-3172-6, s. 579-583.
    článok

    článok

  5. LEHENOVÁ, Lenka. Guerilla marketing : diplomová práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 72 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. ĎURANOVÁ, Lucia. Marketingová stratégia firmy na zahraničnom trhu : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 49 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce821.4 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. KOLÁRIK, Lukáš. Stratégia vstupu firmy na slovenský trh : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 54 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. KUPAR, Nikita. Fúzie a akvizície vo vybranom odvetví : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 56 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce4.8 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. MIHALÍKOVÁ, Petra. Nové trendy v medzinárodnej komunikácii firiem : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 51 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce371.7 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. VANĚK, Dominik. Vplyv inovácií na konkurencieschopnosť firmy : bakalárska práca. Školiteľ: Jana Pásztorová. Bratislava, 2011. 52 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce938.6 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.