Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 26  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0048632^"
  1. MESÁROŠ, Ľudovít. Lesáková, D. a kol.: Strategický marketingový manažment. Bratislava: Sprint vfra 2001, 337 s. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2002. ISSN 0323-262X, 2002, roč. 31, č. 3, s. 394-395. Recenzia na: Strategický marketingový manažment / Dagmar Lesáková a kolektív. - Bratislava : Sprint vfra, 2001. - ISBN 80-88848-90-3.
    článok

    článok

  2. LESÁKOVÁ, Dagmar et al. Strategický marketingový manažment. Bratislava : Sprint vfra, 2001. 339 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-90-3. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  3. SZARKOVÁ, Miroslava. [Marketing]. In Ekonomické rozhľady = Economic review : vedecký časopis Ekonomickej univerzity v Bratislave = Quarterly journal of the University of Economics Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita, 2000. ISSN 0323-262X, 2000, roč. 29, č. 4, s. 501-502. Recenzia na: Marketing / Jaroslav Kita a kolektív. - Bratislava : IURA EDITION, 2000. - ISBN 80-88715-70-9.
    článok

    článok

  4. RAJT, Štefan. Marketing : charakteristika, stratégia, proces. Bratislava : Sprint, 2000. 133 s. Nová ekonómia. ISBN 80-88848-62-8. [Počet ex. : 5, z toho voľných 3, prezenčne 2]
  5. KITA, Jaroslav et al. Marketingové aplikácie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2000. 309 s. ISBN 80-225-1250-8. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  6. KITA, Jaroslav et al. Marketing. Bratislava : IURA EDITION, 2000. 363 s. ISBN 80-88715-70-9. [Počet ex. : 22, z toho voľných 20, prezenčne 0]
  7. RAJT, Štefan. Päť univerzálnych definícií marketingu. In Marketing - praktické rady : mesačník pre šéfov a pracovníkov výroby, marketingu, predaja a odbytu, 1999, roč. 9, č. 1, s. 7-8.
    článok

    článok

  8. VIESTOVÁ, Kristína. Nákup a predaj. In Obchod : stratégie v obchode a distribúcii. ISSN 1335-2008, 1999, č. 4, s. 50. Recenzia na: Nákup a predaj / Jaroslav Kita. - Bratislava : Sprint, 1998. - ISBN 80-88848-28-8.
    článok

    článok

  9. KITA, Jaroslav et al. Marketing : prípadové štúdie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 1999. 209 s. ISBN 80-225-1064-5. [Počet ex. : 3, z toho voľných 2, prezenčne 1]
  10. RICHTEROVÁ, Kornélia et al. Základy segmentácie trhu. Recenzovali: Štefan Rajt, Lucia Rohoňová, Elena Šťavová. 1. vyd. Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 1999. 209 s. G 5040. ISBN 80-225-1174-9. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 0]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.