Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 57  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0048931^"
  1. ŽÁK, Štefan. Uplatnenie inovatívnych výskumných metód a techník v marketingovom výskume. In Management challenges in the 21st century. international research conference. "Management challenges in the 21st century": digitalization of society, economy and market: current issues and challenges : [proceedings]: 8th International research conference: Bratislava, April 12, 2016. - Trenčín : School of Management in Trenčín, 2016. ISBN 978-80-89306-32-9, p. 35-50. VEGA 1/0647/15.
    článok

    článok

  2. PALENČÁROVÁ, Jana. Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. CD-ROM [500 s.]. VEGA 1/0461/12, VEGA 1/0893/12. ISBN 978-80-89306-14-5. 1/0893/12, VEGA, Znalosti v podmienkach exportných cien s aplikáciou na dopravu a logistiku. [Počet ex. : 1, z toho voľných 1, prezenčne 0]
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  3. MINÁRIK, Marek. Trade Facilitation by Knowledge. Does It Result in Reducing Transaction Cost? In PALENČÁROVÁ, Jana. Manažment v 21. storočí: problémy a východiská : udržateľnosť ako pohyblivý cieľ? Ekonomické, sociálne, kultúrne, etické a ekologické problémy v čase ekonomickej recesie : zborník recenzovaných príspevkov [z konferencie] : Bratislava, 25. apríl 2012. - Trenčín : [Vysoká škola manažmentu v Trenčíne], 2012. ISBN 978-80-89306-14-5, s. 109-120.
    článok

    článok

  4. Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ. Manažment hodnoty podniku v podmienkach EÚ. Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva, 2009. 260 s. ISBN 978-80-969320-9-2. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
  5. Manažment hodnoty podniku 2008. Medzinárodná vedecká konferencia. Manažment hodnoty podniku 2008 : the III-nd international scientific conference : (zborník anotácií vedeckých príspevkov). Zostavila: Anna Harumová. Bratislava : Slovenská komora znalcov : Fakulta ekonómie a podnikania Bratislavskej vysokej školy práva : Fakulta masmédií Bratislavskej vysokej školy práva, 2008. 44 s. ISBN 978-80-969320-4-7.
    elektronická kniha

    elektronická kniha

  6. BELAN, Branislav. E-commerce: Online-Marketing im Internetverkauf - Applikation am Beispiel einer Website : diplomová práca. Betreuer: Eduard Urban. Halle-Wittenberg, 2008. 66 s.
    kniha

    kniha

  7. URBAN, Eduard - VESELÝ, Eugen. Súčasný stav a využívanie elektronického obchodu v hospodárskej praxi. In Ekonómia a podnikanie : vedecký časopis Fakulty ekonómie a podnikania BVŠP = scientific journal of Faculty of Economy and Business the Bratislava University of Law. - Bratislava : Fakulta ekonómie a podnikania, 2007. ISSN 1337-4990, 2007, roč. 1, č. 1, s. 61-65.
    článok

    článok

  8. URBAN, Eduard. Niektoré trendy vo vývoji podnikateľského prostredia v krajinách EÚ. In Fakulta sociálno-ekonomických vzťahov Trenčianskej univerzity Alexandra Dubčeka v Trenčíne. Katedra mikro a makroekonómie. Trendy hospodárskeho a sociálneho rozvoja v krajinách EÚ : medzinárodná vedecká konferencia. - 2005 ; Trenčín : Trenčianska univerzita Alexandra Dubčeka v Trenčíne. ISBN 80-8075-094-7.
    článok

    článok

  9. URBAN, Eduard. Zmeny v marketingovom prostredí v súčinnosti s vývojom podnikateľských subjektov. In Medzinárodné vzťahy : vedecký časopis pre medzinárodné politické, ekonomické, kultúrne a právne vzťahy. - Bratislava : Fakulta medzinárodných vzťahov EU, 2005. ISSN 1336-1562, 2005, roč. 3, č. 2, s. 141-146.
    článok

    článok

  10. URBAN, Eduard. K tendenciám vývoja medzinárodného marketingu. In Nová ekonomika : vedecký časopis Obchodnej fakulty Ekonomickej univerzity v Bratislave. - Nové Zámky : Secos, 2003. ISSN 1336-1732, september 2003, roč. 2, č. 3, s. 68-72.
    článok

    článok


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.