Výsledky vyhľadávania

  1. MIKLOŠÍK, Andrej et al. A framework for constructing optimisation models to increase the visibility of organizations' information in search engines. In Information Research. ISSN 1368-1613, 2019, vol. 24, no. 1, pp. [1-13].
    článok

    článok

  2. MIKLOŠÍK, Andrej et al. Reflection of Embedded Knowledge Culture in Communication of Australian Companies. In Knowledge Management Research & Practice. - Abingdon : Taylor & Francis. ISSN 1477-8238, 2019, vol. 17, no. 2, pp. 172-181.
    článok

    článok

  3. JERGA, Patrik. Public relations vo vybranej firme : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 70 s.
    kniha

    kniha

  4. BUŠEK, Lukáš. Sponzoring - významný nástroj marketingovej komunikácie : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 61 s.
    kniha

    kniha

  5. MÁLIKOVÁ, Veronika. Externé public relations : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 65 s.
    kniha

    kniha

  6. HUDEKOVÁ, Simona. Interné public relations : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2018. 62 s.
    kniha

    kniha

  7. ŠUPÁK, Juraj. Sponzoring ako súčasť marketingu športu : dizertačná práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 166 s. [Počet ex. : 1, z toho voľných 0, prezenčne 1]
    kniha

    kniha

  8. ADAMUŠČINOVÁ, Katarína. Interné public relations vo vybranej firme : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 55 s.
    kniha

    kniha

  9. GERŠIOVÁ, Dominika. Externé public relations vo vybranej firme : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 68 s.
    kniha

    kniha

  10. MATOLEKOVÁ, Michaela. Náklady obchodných podnikov : diplomová práca. Školiteľ: Júlia Lipianska. Bratislava, 2017. 64 s.
    kniha

    kniha