Výsledky vyhľadávania

  1. DVOŘÁKOVÁ, Lenka. Vinárske trendy a ich aplikácia pre malé vinárstvo : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 73 s.
    kniha

    kniha

  2. GERNÁTOVÁ, Katarína. Preferencie spotrebiteľov v oblasti vína z pohľadu dvoch generácií : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 67 s.
    kniha

    kniha

  3. ČECH, Adam. Generácia Z a influenceri : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 49 s.
    kniha

    kniha

  4. FERNEZOVÁ, Katarína. Imidž značky : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 48 s.
    kniha

    kniha

  5. NÉMETHOVÁ, Anikó. Marketing obce : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 67 s.
    kniha

    kniha

  6. TEŽEROVÁ, Romana. Trendy v oblasti hier, špeciálne e-športov, a ich využitie v marketingu firiem : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 75 s.
    kniha

    kniha

  7. GÉCOVÁ, Diana. Word of Mouth na sociálnych sieťach : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 47 s.
    kniha

    kniha

  8. MACKOVÁ, Kristína. Postoj obyvateľov obce k separovaniu : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 43 s.
    kniha

    kniha

  9. MEDVECKÁ, Martina. Špecifiká marketingu fitness centra : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2020. 66 s.
    kniha

    kniha

  10. MIKLOŠÍK, Andrej et al. The Future of Tv Advertising Targeting Young Slovak Consumers. - Registrovaný: Web of Science. In Marketing and Management of Innovations. - Sumy : Sumy State University. ISSN 2218-4511, 2020, no. 2, pp. 122-138 online. KEGA 016EU-4/2019.
    článok

    článok