Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 381  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0048978^"
  1. VOKOUNOVÁ, Dana - ŽÁK, Štefan - KUCHTA, Martin. Behavioural Economics and its Impact on Marketing Strategies: a Theoretical and Empirical Perspective. In Exploring Consumer Choices: New Frontiers in Research Methodologies : Scientific Papers Collection. - Bratislava : Consumer Insights Agency, 2024. ISBN 978-80-974995-1-8, pp. 35-49. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené666.5 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. KLEPOCHOVÁ, Dagmar et al. Do Ecolabels Matter? A Study of the Effect of Environmental Labelling in Purchasing Behaviour. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s.173-185. VEGA 1/0505/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené304.3 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. KOVALOVSKÝ, Mário. Porovnanie postojov vybraných segmentov k bezobalovým predajniam : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 73 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. BALÁŽOVÁ, Ivana. Influenceri ako faktor vplývajúci na nákupné správanie mladých ľudí : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 68 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce936.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. DRAB, Adrián. Cena ako faktor rozhodovania o nákupe vybratých produktových kategórií : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 62 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha228.5 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. BELUSKÁ, Alexandra. Typológia online nakupujúcich : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 81 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.5 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. MORAVČÍK, Jakub. eWord of Mouth ako zdroj informácií mladých ľudí : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 49 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  8. KOVÁČOVÁ, Veronika. Zvyklosti mladých ľudí pri online nakupovaní : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 43 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  9. ŠUBÍK, Adam. Segmentácia trhu s použitím metódy zhlukovej analýzy : diplomová práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 59 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.4 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  10. PRACHÁR, Adrián. Porovnanie imidžu značiek ako súčasť tvorby trhovej pozície : bakalárska práca. Školiteľ: Dana Vokounová. Bratislava, 2024. 52 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.