Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 242  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0049024^"
  1. BARUTOVÁ, Simona. Uplatnenie nových trendov v procese adaptácie zamestnancov vybranej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 70 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha180.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  2. JURČÁKOVÁ, Natália. Koncept work-life balance v podnikovej praxi : diplomová práca. Školiteľ: Eva Hanuláková. Bratislava, 2024. 66 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  3. ONDRIJA, Matúš. Súčasný stav a trendy vývoja e-commerce v krajinách V4 : diplomová práca. Školiteľ: Peter Červenka. Bratislava, 2024. 76 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  4. OSAĎANOVÁ, Michaela. Špecifiká pracovnej motivácie generácie Z : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Ožvoldová. Bratislava, 2024. 90 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha510.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  5. KALICKÁ, Nikola. Stratégia marketingovej komunikácie v mieste predaja vybraného subjektu : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Ožvoldová. Bratislava, 2024. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. PETRAŠOVÁ, Bianka. Využitie sociálnych sietí v personálnom marketingu vybranej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Katarína Ožvoldová. Bratislava, 2024. 72 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.2 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  7. TURZÁKOVÁ, Tamara. Zážitkový marketing nákupného centra : diplomová práca. Školiteľ: Dagmar Klepochová. Bratislava, 2024. 69 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha384.3 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  8. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Current Challenges in Management of Luxury Brands. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 216-223. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené332.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  9. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - MATUŠOVIČOVÁ, Sandra. Current Global ESG Investment Products and Their Performance Implications. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 130-142. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF443.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  10. MILANOVÁ, Ivana. Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranej organizácii : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 80 s.
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.