Výsledky vyhľadávania
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 66-73. VEGA 1/0354/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 492.8 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Current Challenges in Management of Luxury Brands. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 216-223. VEGA 1/0354/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 332.7 KB dostupné po prihlásení - MILANOVÁ, Ivana. Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranej organizácii : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 80 s.
- MATUŠOVIČOVÁ, Monika - MATUŠOVIČOVÁ, Sandra. Current Global ESG Investment Products and Their Performance Implications. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 130-142. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Plný text PDF 443.7 KB verejne dostupné - BARUTOVÁ, Simona. Uplatnenie nových trendov v procese adaptácie zamestnancov vybranej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2024. 70 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Príloha 180.9 KB z IP adresy EU po prihlásení Elektronická verzia práce 1.3 MB z IP adresy EU po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Green Customer in the Context of Electromobility. In Významné aspekty udržateľného rozvoja III. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5170-0, s. 58-63. VEGA 1/0398/22.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu PDF zabezpečené 181.6 KB dostupné po prihlásení - MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment obchodnej firmy. Recenzenti: Pavol Kita, Pavol Štuller. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 82 s. [4,48 AH]. ISBN 978-80-225-5192-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
- JURČÁKOVÁ, Natália. Koncept work-life balance v podnikovej praxi : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2024. 66 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1 MB z IP adresy EU po prihlásení - KALICKÁ, Nikola. Stratégia marketingovej komunikácie v mieste predaja vybraného subjektu : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2024. 67 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 2.3 MB verejne dostupné - ONDRIJA, Matúš. Súčasný stav a trendy vývoja e-commerce v krajinách V4 : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2024. 76 s.
Názov súboru Veľkosť Typ prístupu Elektronická verzia práce 1.1 MB verejne dostupné