Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 242  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0049024^"
  1. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Neuromarketing in the Segment of Luxury Brands. In Consumer Neuroscience - Innovative Approach to Optimizing Sustainable Business and Marketing Performance Based on Modern Intelligent Systems : Proceedings of the Scientific Project VEGA 1/0354/22. - Bratislava : Publishing House EKONOM, 2024. ISBN 978-80-225-5183-0, pp. 66-73. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené492.8 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  2. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Current Challenges in Management of Luxury Brands. In Studia commercialia Bratislavensia : Scientific Journal of Faculty of Commerce, University of Economics in Bratislava. - Bratislava : Ekonomická univerzita v Bratislave, 2024. ISSN 1339-3081, 2024, roč. 17, č. Special Issue, s. 216-223. VEGA 1/0354/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené332.7 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  3. MILANOVÁ, Ivana. Budovanie značky zamestnávateľa vo vybranej organizácii : diplomová práca. Školiteľ: Marína Korčoková. Bratislava, 2024. 80 s.
    kniha

    kniha

  4. MATUŠOVIČOVÁ, Monika - MATUŠOVIČOVÁ, Sandra. Current Global ESG Investment Products and Their Performance Implications. - Registrovaný: Web of Science. In Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment. International Joint Conference. Central and Eastern Europe in the Changing Business Environment : 24th International Joint Conference. - Praha : Nakladatelství Oeconomica, 2024. ISBN 978-80-245-2512-9. ISSN 2453-6113, pp. 130-142. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Plný text PDF443.7 KBverejne dostupné
    článok

    článok

  5. BARUTOVÁ, Simona. Uplatnenie nových trendov v procese adaptácie zamestnancov vybranej firmy : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2024. 70 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Príloha180.9 KBz IP adresy EU po prihlásení
    Elektronická verzia práce1.3 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  6. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Green Customer in the Context of Electromobility. In Významné aspekty udržateľného rozvoja III. : zborník vedeckých statí. - Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. ISBN 978-80-225-5170-0, s. 58-63. VEGA 1/0398/22.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    PDF zabezpečené181.6 KBdostupné po prihlásení
    článok

    článok

  7. MATUŠOVIČOVÁ, Monika. Manažment obchodnej firmy. Recenzenti: Pavol Kita, Pavol Štuller. 1. vydanie. Bratislava : Vydavateľstvo EKONÓM, 2024. 82 s. [4,48 AH]. ISBN 978-80-225-5192-2. [Počet ex. : 12, z toho voľných 8, prezenčne 3]
  8. JURČÁKOVÁ, Natália. Koncept work-life balance v podnikovej praxi : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2024. 66 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1 MBz IP adresy EU po prihlásení
    kniha

    kniha

  9. KALICKÁ, Nikola. Stratégia marketingovej komunikácie v mieste predaja vybraného subjektu : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2024. 67 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce2.3 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha

  10. ONDRIJA, Matúš. Súčasný stav a trendy vývoja e-commerce v krajinách V4 : diplomová práca. Školiteľ: Monika Matušovičová. Bratislava, 2024. 76 s.
    Názov súboruVeľkosťTyp prístupu
    Elektronická verzia práce1.1 MBverejne dostupné
    kniha

    kniha


  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.