Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 6  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0049443^"
  1. TIMORACKÝ, Marian. Zákazník odmieta byť piatym kolesom na voze. In Goodwill : magazín o ekonomike, biznise a spoločnosti. - Bratislava : Goodwill, 2016. ISSN 1337-9798, 2016, roč. 8, č. September-Október, s. 24-25.
    článok

    článok

  2. TIMORACKÝ, Marian - KUKUROVÁ, Ivica - ŠABOVÁ, Terézia. Aký ste typ ? In Stratégie : o marketingu, reklame, online, médiách a out-of-home. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2006. ISSN 1335-2016, marec 2006, č. 3, s. 20-21.
    článok

    článok

  3. TIMORACKÝ, Marian. Značky po slovensky. In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - Bratislava : SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA, 2003. ISSN 1335-2016, august 2003, roč. 10, č. 8, s. 16-17.
    článok

    článok

  4. TIMORACKÝ, Marian - FEKETE, Richard. Banky bez značiek ? Vylúčené ! In Stratégie : marketing, reklama, online a médiá. - SANOMA MAGAZINES SLOVAKIA ; Bratislava, 2003. ISSN 1335-2016, júl 2003, roč. 10, č. 7, s. 14-15.
    článok

    článok

  5. TIMORACKÝ, Marian. Creative brief - formulár všetkých formulárov. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Jún 1998, č. 6, s. 22.
    článok

    článok

  6. TIMORACKÝ, Marian. Briefing medzi dvoma briefmi. In Stratégie v reklame, marketingu a médiách : Mesačník pre médiá, marketing a reklamu. ISSN 1335-2016, Apríl 1998, č. 4, s. 24.
    článok

    článok



  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.