Výsledky vyhľadávania

Nájdených záznamov: 19  
Vaša otázka: Autor-kód záznamu = "^eu_un_auth p0049869^"
  1. SMOLKA, Samuel - SMOLKOVÁ, Eva - VILČEKOVÁ, Lucia. Sustainability as a Factor of Changing Marketing Strategies Based on the Customers´ Preferences in Context of Different Generations in Slovakia. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2021. ISSN 1338-7944, 2021, roč. 16, č. 3, s. 2-12.
    článok

    článok

  2. MARIŠOVÁ, Barbora - SMOLKOVÁ, Eva. Role of Regional Tourism Organizations in Slovakia from Their Perspective. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2020. ISSN 1338-7944, 2020, roč. 15, č. 2, s. 2-9.
    článok

    článok

  3. SMOLKOVÁ, Eva. K filozofickým východiskám súčasných modelov zdravotnej starostlivosti. In Filozofia. - Bratislava : Filozofický ústav SAV, 2019. ISSN 0046-385X, 2019, roč. 74, č. 8, s. 637-651.
    článok

    článok

  4. SMOLKOVÁ, Eva - SMOLKA, Samuel. Zmeny v marketingovej komunikácii v politickom marketingu v Slovenskej republike v uplynulých rokoch. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2018. ISSN 1338-7944, 2018, roč. 13, č. 2, s. 13-24.
    článok

    článok

  5. SMOLKA, Samuel - SMOLKOVÁ, Eva. Vplyv marketingu v politike na voličské správanie. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2017. ISSN 1338-7944, 2017, roč. 12, č. 2, s. 12-22.
    článok

    článok

  6. SMOLKOVÁ, Eva - SMOLKA, Samuel. Koncipovanie marketingových stratégií modrých oceánov v spolupráci s partnerom. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2016. ISSN 1338-7944, 2016, roč. 11, č. 1, s. 22-34.
    článok

    článok

  7. SMOLKOVÁ, Eva. Právo na ochranu zdravia v systémoch zdravotnej starostlivosti. In Paradigmy budúcich zmien v 21. storočí : adaptačné procesy - budúcnosť Európy a Slovenska. - Bratislava : Ekonomický ústav SAV, 2015. ISBN 978-80-7144-248-6, s. 270-280.
    článok

    článok

  8. SMOLKOVÁ, Eva. K problému ochrany značky a duševného vlastníctva. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2014. ISSN 1338-7944, 2014, roč. 9, č. 3, s. 33-46.
    článok

    článok

  9. SMOLKOVÁ, Eva. Privátne značky. In Marketing science & inspirations : vedecký časopis zameraný na problematiku marketingu a marketingového manažmentu. - Bratislava : Univerzita Komenského v Bratislave, 2013. ISSN 1338-7944, 2013, roč. 8, č. 1, s. 9-16.
    článok

    článok

  10. BOROVSKÝ, Juraj - SMOLKOVÁ, Eva - NIŇAJOVÁ, Iveta. Cestovný ruch : trendy a perspektívy. Bratislava : Iura Edition, 2008. 280 s. Ekonómia. ISBN 978-80-8078-215-3. [Počet ex. : 2, z toho voľných 1, prezenčne 1]

  Tieto stránky využívajú súbory cookies, ktoré uľahčujú ich prezeranie. Ďalšie informácie o tom ako používame cookies.